miercuri, 1 februarie 2012

Snitel pane de pui



Este pe placul fetelor mele, snitelul va fi pe primul loc in topul preferintelor  lor, cu siguranta. Toata lumea stie sa fac un snitel,  cred :) merge langa o garnitura sau pe un platou festiv, noi l-am servit langa o salata de cartofi, cu rosii, castraveti si ceapa, foarte bun!!!
 Reteta e la fel ca si la snitelul pane de porc, difera doar gustul, totusi:) 
 Ingrediente:
600 gr piept de pui fara os
 2 oua
 50 gr faina
 150 gr pesmet alb
 100 ulei
sare, piper
 boia de ardei dulce

 Se taie pieptul de pui feli, se bat usor si se condimenteaza cu sare, piper, boia de ardei dulce. Se bat ouale.
 Se trece carnea prin faina, ou batut si pesmet si se prajesc in uleiul incins.













Pofta mare!!

14 comentarii:

  1. Ce apetisant arata,mi-ai facut pofta,mai ales ca n-am mai facut de muuult!Pupici Adela!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si baietilor mei le plac la nebunie...in special cu pesmet!!! Foarte, foarte bun! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nely, sa stiti ca este bataie la noi pentru snitele :), ne place tare mult! Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Dia sa sti ca nu chiar toti, mai am cate un copil la masa poftit de Andrea, si nu mananca snitelul, defapt ia crusta de deasupra si lasa carnea, si asta nu ca nu-i place carnea, ii foarte ciudat, nu crezi?

      Ștergere
  5. arata perfect!Imi place mult blogul tau, prin urmare te-am adaugat in listuta mea de blogroll. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna am si eu o intrebare,sotul meu spune ca s-a saturat sa manance lanaga snitele garnitura de orez sau cartofi! Va rog din suflet datimi si mie alte idei de garnituri !

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna anonim, in primul rand nu stiu ce iar placea sotului, eu as recomanda snitele pe pat de legume si un sos de branza, sau varza calita, ciuperci sotate, sper sa va fie de folos. o seara placuta!!

    RăspundețiȘtergere