luni, 13 februarie 2012

Crochete de cartofi



Delicioase!!  Daca va ramane cumva piure de cartofi sa nu cumva sa aruncati , sau pur si simplu, fierbeti cartofi pentru a pregati , aceste minunate crochete pe care  Andrea mea pur si simplu le devora :))
 A spus ,, mamai sa mai faci, sunt tare bune,,  si asta e cel mai important sa-mi vad familia multumita , pentru cea ce fac si nu nu numai in bucatarie si bineinteles pe voi vizitatorii mei :)
 Ingrediente:
 600 gr cartofi  (sau piure de cartofi)
 1 ou
 100 gr cascaval
 sare, piper
 2-3 linguri faina
 Pentru impanat:
 50 gr pesmet
 1 ou
 50 gr faina
 ulei
 Daca nu aveti piure de cartofi asa cum am avut eu, atunci curatati cartofii si ii fierbetii in apa cu sare. Dupa ce au fiert, ii zdrobiti ca pentru piure. Adaugati oul batut, cascavalul ras, faina, sare si piper.
 Amestecati toate  ingredientele si formati betisoare lunguiete de 8-10 cm, le dati prin faina, oul batut si pesmet si prajiti in uleiul incins pana ce devin aurii. Scoateti pe servetele,  sa absoarbe uleiul. 
 Serviti calzi sau reci, mie imi plac calzi! 
 Se pot servi si  ca garnitura , langa un piept de pui la gratar si o salata, asa va incantati copilasii si mai bine :))
Pofta mare!!!









14 comentarii:

  1. Delicioase! Eu am alta idee cu piure de cartofi... sper sa o fac curand!

    RăspundețiȘtergere
  2. arata grozav! o sa le incerc cu prima ocazie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu fac parjoale cu restul de piure.Dar tot as servi si de la tine ,asa bine arata.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu siguranta foarte gustoase! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nely chiar ca ne-au placut, daca a mancat si sotul , gingasul familiei, atunci cu siguranta ca sunt bune! :))) Pupicei si o seara placuta va doresc!!

      Ștergere
  5. bune,bune!!oricand le-as manca cu placere!!!demultisor nu am facut...Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata grozav, esti o bucatareasa desavarsita!

    Cate ti-au iesit ca as vrea sa le fac si eu musafirilor mei.

    Multumesc anticipat de raspuns
    si
    succes in continuare in bucatarie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc foart mult pentru aprecieri. Depinde cum le faceti, daca le faceti betisoare, cca 20 bucati , dar se pot face si sub forma rotunda ( ca si chiftelutele), sau turtite si atunci iasa mai multe bucati. O seara placuta!!

    RăspundețiȘtergere