vineri, 3 februarie 2012

Budinca de cartofi cu branza



O cina delicioasa!  Nu necesita foarte multa bucatareala, este o mancare simpla si delicioasa, fara pretentii!! 

  Ingrediente:
 800 gr cartofi
 200-300 gr branza telemea
 2 oua
 100 gr smantana
 150 gr unt
 1 lingura pesmet 
 sare, piper 

Se fierb cartofii intregi in coaja.  Se curata si se taie felii, se dau prin razatoare, se zdrobesc cu furculita, cum ii doriti voi (eu i-am dat pe razatoare).
 Se bat ouale cu un praf de sare, adaugam  smantana si telemeaua.
 


 


 Se unge un vas termorezistent sau o tava cu o parte din unt, se tapeteaza cu pesmet si api se pun un rand de cartofi, condimentam, turnam jumatate din compozitia de oua, apoi iar cartofi, se condimenteaza, turnam restul de compozitie de oua si ultimul strat de cartofi. Deasupra se presara cu telemea rasa si se pun bucatele de unt.
 
 
 
 
 
 
 Se introduce in cuptorul incins si se tine pana ce se rumeneste (se gratineaza ) deasupra.
 Se serveste fierbinte!! Pofta mare!!



 
 
 
 

 

5 comentarii:

  1. Ura,ura,ura.Is prima la masa de pranz,si-mi place mult ce-mi dai.Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna idee!Fiica-mea adora tot ce e cartof!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. incerc sa fac reteta ta sper ca va iesi foarte bine dar voi folosi cas de oaie ,super

    RăspundețiȘtergere