duminică, 26 februarie 2012

Tehnici culinare rapide - Pentru un inceput rapid

Dragii mei, am cam lasat balta, lectura noastra si asta din lipsa de timp :), sper sa imi fac mai mult timp, asa mai invat si eu cate ceva, alaturi de voi , eu zic ca ne prind bine micile trucuri.
Azi va prezint tehnici culinare rapide, sa nu pierdem vremea  foarte mult timp prin bucatarie, asta o zic pe propria experienta :). Imi place sa gatesc si in special sa pregatesc dulciuri, dar totusi mai am si altele de facut, adica sa ma ocup de copilasii mei,  ca de mine in ultima vreme  ma ocup prea putin :(.
Exista mai multe metode care economisesc timp cand gatiti, de exemplu, cand curatati , feliati sau tocati ingrediente, cel mai bine este sa formati o linie de asamblare. Puneti o sita la indemana, pentru a spala ingredientele, si pregatiti prosope de hartie pentru  a prelua orice doriti sa indepartati sau sa aruncati.
Daca exista ingrediente tocate ce vor fi adaugate in timpul prepararii, puneti-le in castroane sau sosiere si aliniati-le in ordinea folosirii, sau, in cazul unor cantitati mici,asezati-le pe un platou mare. Tineti-le in apropierea aragazului, ca sa puteti ajunge usor la ele.
Sarea si piperul trebuie sa fie la indemana. Daca trebuie adaugate mai multe ingrediente pentru asezonare, adunati-le impreuna pe o farfurie, astfel ca oricare dintre ele sa poata fi folosit imediat.
Cam astea sunt tehnicile pentru un inceput rapid de a gati , saptamana ce vine va voi vorbi despre alte tehnici  folositoare  pentru a avea mai mult timp pentru voi, sa nu patiti ca mine :)
 Va doresc o duminica placuta si linistita! Pupici!

2 comentarii:

  1. Multumesc pt.sfaturi,e bine de stiut orice mic truc sau ajutor in bucatarie pt.a mai economisi timp.
    Mie una, mi se pare ca timpul liber e din ce in ce mai putin,mai ales ca lucrez 9 ore pe zi :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, consider ca ne ajuta, eu una incec sa impart timpul , pentru toate , dar de putine ori reusesc. Si mi-am propus sa fac tot posibilul sa am timp de toate! :) Pup!

      Ștergere