luni, 6 februarie 2012

Mancare de mazare cu carnati de bere



O altfel de mancare de mazare, gatit putin diferit, foarte buna. De data aceasta am facut cu carnaciori de bere, sunt foarte buni, sotului ii plac tare mult carnatii :)

 Ingrediente:
 250 gr carnaciori de bere
 500 gr mazare proaspata / congelata
 1 ceapa
 1 morcov mic
 1 lingura pasta de ardei
sare, piper
 3 linguri smantana
 patrunjel verde, marar
2 linguri ulei
 
 In priimul rand curatam , spalam ceapa si morcovul, spalam mazarea. Ceapa o tocam marunt, morcovul il taiem rondele. Calim putin carnati  in ulei, apoi adaugam ceapa, morcovul taiat, calim pana ce devine sticloasa ceapa. Adaugam o lingur pasta de ardei si mazarea. Condimentam  cu sare si piper si turnam apa cat sa cuprinda mazarea. Lasam sa fiarba pana ce scade zeama , daca nu a fiert mazarea , completati cu foarte putina apa clocotita. Dupa ce a fiert si a scazut apa, adaugati smantana , patrunjelul  si marararul. eu am adaugat foarte putin marar din cauza sotului, nu ii place :)





Pofta mare sa aveti!










14 comentarii:

  1. o idee buna pt pranzul piticului meu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, si eu asa zic, mazare gatesc , cand sunt in pana de idei si imi aduc aminte ca nu am facut de mult! :) pupicei!!

      Ștergere
  2. mazarea e printre preferatele familiei si oricand o mancam toti cu placere!!Arata fff bine mancarica ta de mazare :))!!Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, Andrea e foarte incantata de mazare , cea mica , nu manca, dar acum papa si ea cu pofta! :)) Pupici!

      Ștergere
  3. Buna tare mazarea cu carnaciori! fac si eu mereu si ne place! iar cu carnati de bere e si mai buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am sa-ncerc sa adaug si smantana cum faci tu,mie imi pace cu marar muuuult!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Flory si mie imi place mararul dar sotului nu, trebuie sa impac toate gusturile :) Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce-mi plac carnaciori acestia de bere. Cred ca-i tare buna mancarica. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mancarea de mazare este preferata familiei mele, dar cu smantana nu am facut....buna idee! Pupici!

    RăspundețiȘtergere