miercuri, 29 februarie 2012

Salata de ciuperci



V-am mai spus cat de mult ador ciupercile?  Cred ca da, si cred ca am s-o spun la nesfarsit :))
Imi place aceasta salatica, as manca toata ziua, ce-i drept nu am facut-o acum, cred ca acum 2-3 saptamani, si deja mi-e dor de ea :)) Azi cred ca nu o refac, am zis macar miercuri si vineri sa tin post,  ca tot postul nu cred ca reusesc :) sunt oricum la regim, cred ca as lesina de foame atunci, iar asta,sa nu intelegeti ca ma infometez :)
 
Ingrediente :
1/2 kg ciuperci Champignon
sare, piper
1 catel de usturoi (puteti adauga mai mult)
 
Pentru sos maioneza (reteta o gasiti si aici )
2 galbenusuri 
1 lingura mustar
150 ml ulei
200 ml smantana (25%)

Ciupercile se curata si se spala,  se pun la fiert in apa clocotita cu sare.
Pana atunci pregatim sosul maioneza, galbenusurile se amesteca cu mustarul si se toarna ulei, cate putin, se amesteca intr-o directie, sa nu se taie maioneza.
Apoi adaugam treptat smanatana la temperatura camerei si amestecam tot in acea directie. 
Condimentam cu sare, piper si usturoiul pisat, eu am adaugat doar un catel mic, pentru ca sotul nu poate manca foarte mult usturoi, si asa a mancat cu mare pofta, apoi s-a albit de m-am speriat, i s-a facut rau :(  si asta doar cand mananca cu usturoi :(
Ciupercile fierte se scot , se scurg bine de apa si se taie dupa preferinta,  eu i-am taiat  solzisor, imi plac bucatile mai mari :)
Se adauga la sosul maioneza si se amesteca. 
Se servesc  cu maare pofta!!! 















Stiu, stiu!!! Nu prea ma pot abtine la poze, mi s-au parut reusite!! :)))))








23 de comentarii:

  1. As manca ciuperci si in prajituri,asa de mult imi plac.Eu imi conserv foarte multe,ca sa am mereu.Desfac cate un borcan si le halesc.Dar numai mie imi plac,ai mei sa nu le vada.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dia si mie imi plac tare mult, ai mei nu se omoara dar mananca, adica sotului ii plac asa cu maioneza dar sa nu le vada pe pizza :)) nu stiu cum vine asta :)) Te Pup!

      Ștergere
  2. acasta salatica eu o fac cu sos de smantana!!Si mie imi place mult!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela asa o pregatesc si eu, imi cade greu la stomac doar maioneza :( Si este mai buna asa cu sos maioneza, nu ?! Pupic!

      Ștergere
  3. Eu le macin mai maruntel si nu lipsesc niciodata la masa de duminica:).Arata foarte bine!..si pozele frumoase! O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Cristina eu zic sa-ti stapanesti pofta cu o portie, ce zici :))? Pupic!

      Ștergere
  5. Si eu sint fan ciuperci... O portie mica si pentru mine ?! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela, sti ca eu te iubi :) si te servesc cu mare drag! Pupic, pup si pe printesa mica!

      Ștergere
  6. Fan, fan si eu !! N-am mai mancat de ceva vreme. pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Coco, mie imi place maioneza dar imi cade greu la stomac, de acea o ,, lungesc,, cu smantana! Pup!

      Ștergere
  8. Delicioasa salata,o adoram cu totii!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi plac mult ciupercile,sub orice forma!Ppici!

    RăspundețiȘtergere
  10. e o minune' mie si sotului ne plac cu usturoi mai mult -a-si manca in fiecare zi ,dar ca pensionari nu ne putem permite

    RăspundețiȘtergere