sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Tort majorat ghete de fotbal



Primul meu tort pentru majorat, am fost tare incantata ca l-am facut, si tare nervoasa ca  nu am mai gasit zahar pudra, ce folosesc cand am facut ghetele si se vede diferenta  de pasta si am lucrat mai greu cand am facut  ghetele, nu am gasit doar  zahar pudra mai dur, am rasnit eu dar problema e ca nu am putut mai fin, asta e! Daca voi mai face  cu siguranta o sa fie mai reusit, pana la urma cumnatul meu  a ajuns la fix cu zaharul, a adus din alta localitate unde are serviciul, ca sa pot acoperii tortul , daca nu acopeream tot asa ca si ghetele :((( dar norocul a fost de partea mea :) 
Tortul a avut blat marmorat, insiropat cu vanilie, crema vanilie si crema ciocolata. (9 kg)
 

34 de comentarii:

  1. Super super!!!!! felicitari Adela...
    Tortul foarte frumos...adidasii bestiali!!!! Imi plac la nebunie cum ti-au iesit.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, atit tortul cit si adidasii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Stiu cata munca implica o astfel de creatie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super ! Ti-a iesit extraordinar de frumos !

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat.Parca sunt adevarati adidasii aceia.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc fetelor, intodeauna i loc de mai bine :) Va pup si va doresc un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wowww,foarte reusit!Felicitari!!!
    Alynusa

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunat !!! eu n-as putea! felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superb... Vreau si eu macar o talpa de adidas... Felicitari, un tort excelent, ca de altfel toate torturile pe care le faci... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  10. Nagyon jó lett! Fűző, márkajel, van minden, ami kell, nem látszik, hogy kínlódtál volna vele. Nagyon ügyes vagy!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bravo,Adela ai realizat un tort superb,iar adidasii sunt super!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. Adela, superb ti-au iesit ghetele, pana la detaliu,cu crampoane cu tot :) foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Alynusa! Te pup ! O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Antonina eu zic ca daca incerci, poti!:) Te pup si o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Daniela! O duminica placuta , pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc Mihaela pentru aprecieri! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumos, felicitari pt curaj! Stai linistita ca nu se vede nici o diferenta, e absolut superb!

    RăspundețiȘtergere
  18. Super tare!!!Nici de acum intr-o mie de ani nu mi-ar iesi asa ceva!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  19. E Licuta cred ca fiecare avem un talent ascuns , care de abia asteapta sa fie descoperit! Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  20. Adela..poi asta este deja ARTA!
    Felicitari...super tort!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Esti o artista!! Ma uit cu ochi de bufnita la torturile tale si aplaud cu fluieraturi in gand.

    RăspundețiȘtergere
  22. Dan si Ionela, multumesc!
    Doina, multumesc pentru aprecieri!
    Kati, a cipok ehetok es koszi!
    Andreea multumesc pentru aprecieri :))!
    pup pe toata lumea si va doresc o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  23. super!!!!noroc ca nu port pantofi sport ca altfel boceam pana imi faceai o pereche.foarte reusit tortul.pupic

    RăspundețiȘtergere
  24. :)) Foarte comica Sarah! Daca cereai iti faceam cu mare placere!! pup!

    RăspundețiȘtergere