luni, 27 februarie 2012

Legume Mexicane sotate



Mie imi plac tare mult legumele mexicane, sunt garnitura perfecta pentru o fripturica din orice carne. Ai mei nu prea sunt incantati de legume, dar fac tot posibilul sa strecor in meniul lor, sau cel putin sa guste. Andrea de multe ori , doar cand vede in farfurie ceva ce nu-i convine, spune ca nu-i place , fara sa fi gustat macar,  atunci incerc sa ii spun sa guste prima data apoi sa comenteze :) Brigitta mea, papa aproape orice, ii plac si legumele, de multe ori cand curat cartofi, ii trebe si ei , dar cruzi, morcovii ii plac cel mai mult, e ca un iepuras mititel care rontaie toate ziua, desi nu se prea vede pe ea   :)
Ingrediente pentru patru portii:
250 gr legume Mexicane
 2-3 linguri ulei de masline
50 ml vin alb
sare, piper

Este simplu de facut,  se calesc putin in uleiul de masline, cca 2-3 min apoi se toarna vinul si putina apa (50 ml). Se condimenteaza cu sare si piper si se lasa pana ce scade vinul. 
Se servesc ca garnitura langa fripturica dorita.
Pofta mare!







 

18 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Cristina pe mine , mancarea colorata ma binedispune si o mananc mai cu pofta! :)) Pup!

      Ștergere
  2. Ce de-a culori... mexicane, ne-mexicane, legumele sint delicioase si sanatoase... Pupici si o saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac garniturile asa colorate!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. super colorate si super gustoase :*
    Seara frumoasa draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Simplu, sanatos si delicios!O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. O garnitura perfecta, imi place la nebunie! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa e Nely, ce e mai sanatos ca legumele?! Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere
  8. ooo si mie imi plac foarte mult!!

    RăspundețiȘtergere