marți, 28 februarie 2012

Lipii cu branza



Cu varza sau branza, sunt tare bune, merg  ca si pachetel la scoala sau la servici, sunt o salvare cand nu mai sti ce sa pregatesti :)
 Reteta de aluat o gasiti  aici  dar am sa o notez :

Aluat:
200 ml apa
1 lingurita zahar
25 gr drojdie
300+ 50 gr faina tip650
sare
2 linguri ulei

Umplutura:
250 gr branza framantata de oi
Drojdia se dizolva in apa calduta cu zaharul. Adaugam uleiul, faina si un praf de sare si framantam  un aluat, pana ce se despride de pe peretii vasului. Lasam la dospit , la caldura, eu las langa o sursa de caldura, sa dospeasca mai repede.
Dupa ce a dospit, se framanta pe masa de lucru si se imparte in patru bucati. Se intinde fiecare bucata de aluat si se aseaza umplutura de branza (framantata dupa reteta mea, am sa o postez, candva :) ) Modul de impachetare este acelas ca si la lipia  cu varza, mentionata  si mai in sus :) 





 Se coc in cuptorul incalzit, pana ce devin aurii.
Pofta mare!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

20 de comentarii:

  1. Delicioase... mai ales ca sint cu brinzica... Eu aduc berea, ca dupa o lipie cu brinza de oi, sigur merge un paharut... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Acu'ma intarati cu acestea.Sa stii ca vin pe capul tau pana la urma.Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bune trebuie sa fie,as manca una pe nerasufate :) !Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de bine arata!!eu si restul familiei mele adoram asa combinatii de aluat cu umplutura!!Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, si noua ne place, am sa fac cu diverse umpluturi! Pupici!

      Ștergere
  5. Doamne, cand le vad cum arata.....mor! Parca deja le simt gustul si mirosul cand le privesc!!!!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nely, daca poftiti :), dau fuguta sa va aduc :) eu sunt taaare pofticioasa, rau de tot! :)) Pupici!

      Ștergere
  6. Adela si tu esti la capitolul "cu branza"? Delicioase lipiile tale! Pana prepar eu ceva... ma bucur de una de la tine! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina facem un schimb, tu dai o clatita eu dau o lipie ! S-a facut ? :)) Te pup!

      Ștergere
  7. Szépek is, meg finomak is! Az én gyerekeim is szívesen megennék tízóraira!

    RăspundețiȘtergere
  8. uhh ca buna mai e! buna mea facea din astea, nu stiu cum dar parca punea si untura ;) mereu avea borcane cu asa ceva ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate adauga si untura Antonina, eu nu am facut-o de data aceasta! :) Pupic!

      Ștergere
  9. Yummy!!
    Arata bine. Cred ca o sa le incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere