miercuri, 22 februarie 2012

Clatite cu mere si crema nugat



Clatitele raman intodeauna  in topul preferintelor mele, fiindca imi aduc aminte de copilarie, alaturi de alte dulciuri dragi mie.  Tatalui meu ii plac  foarte mult clatitele si ciocolata , cred ca ii seaman lui :) iar fetele imi seamana mie in privinta asta, fiindca toata ziua imi cer ciocolata :)), dar sa nu credeti ca toata ziua  le dau :)), la cata energie au amandoua, daca le-as mai da si ciocolata, m-as invarti ca titirezul, toata ziua :)))

Ingrediente:
2 oua
1/2 l lapte
300 gr faina
2-3 linguri zahar
coaja de lamaie (optional)
1 plic zahar vanilat
3 mere
ulei
200 gr crema de ciocolata (Nugat)

Cred ca stie toata lumea cum se fac clatitele, nu? Batem ouale cu zaharul  si zaharul vanilat, adaugam putin lapte apoi faina si amestecam cu un tel sa nu ramana cocolase si subtiem cu lapte. Se adauga coaja de lamaie, de data aceasta  am uitat :) de obicei adaug, dar nu este neaparat, dupa preferinta. Merele se curata, se spala si se dau pe razatoarea cu ochiul mare. Se adauga la compozitia de clatite. Compozitia de clatite, trebuie sa iasa ca o smantana, daca este prea groasa se poate subtia cu lapte sau chiar cu sifon. 
 Dupa prajirea primei foi se poate aprecia daca este nevoie de subtiat sau de ingrosat cu faina.
Pentru prajirea foilor de clatite, turnati compozitia cu polonicul, in tigaia bine incalzita si unsa cu ulei.
Aceste  clatite cu mere, la servire, se pot pudra cu zahar, se pot servi cu sirop de fructe sau chiar cu fructe, sau cu diferite umpluturi. Noi am servit  cu crema de  nugat, daca tot ne place ciocolata :)), am uns fiecare clatita in parte si le-am rulat, sau le impachetati, fiecare dupa preferinte :).






Pofta dulce!!!










16 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Dia unde fugi mama draga, ia toata farfuria ca mai fac !! :))
      Pup cu drag!

      Ștergere
  2. bune rau!!!sunt si in topul preferintelor mele!!!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare ca e saptamana clatitelor !!! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa se pare Magda , imediat fug la tine sa ma servesc si de la tine! Pupic!

      Ștergere
  4. Helouuu, nu se fura toate clatitele... Fiti discrete si lasati si pentru altele... Asa ca acum mi-am impus punctul de vedere, servesc o jumatate de clatita, ca poate mai sint si alti oaspeti... si fug sa te trec in listuta mea... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte, foarte buneeee!!! As manca in fiecare zi... Mai ai si pentru mine? Pupici si seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am nimerit cum nu se putea mai rau! Sincer spun..... Cum imi alin eu acum pofta? Si eu trebuia sa fac in seara aceasta clatite la cuptor dar am ajuns tarziu acasa :(((...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina , imi pare rau ca ai ajuns tarziu, dar si maine e o zi, nu, adica azi vei manca clatite :) si astept clatitele tale! Pupic!

      Ștergere
  7. Ador clatitele indiferent de umplutura.
    Pup si seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, inseamna ca iubim clatitele, traiasca clatitele :) Pupic!!

      Ștergere