sâmbătă, 18 februarie 2012

Recomandare, meniu de weekend

M- am gandit sa va propun la fiecare sfarsit de saptamana, cate un meniu, la care sa va ganditi si sa pregatiti  in weekend. Suna tentant? Poate ca sunteti in pana de idei, asa cum sunt si eu uneori :) si sa va ajute. Poate ca nu am foarte multe mancaruri, dar sper ca pe viitor sa postez cat mai multe retete pe placul vostru :)
Am sa incep cu o ciorbica , tare buna, acrisoara :),  pozele nu prea sunt reusite, dar va asigur ca ciorbica este una reusita :)




















Sper sa incercati si sa va placa! 
Pofta mare!!



9 comentarii:

  1. o idee , ciorbita de perisoare nu am facut niciodata cu varza acra !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos si bun meniul! E super buna ciorba acrita cu varza acra, poate sapt viitoare o pun in aplicare :).Acum am facut deja o supa buna de galuste. Te pup si weekend frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place Timea! AAh si chiar de mult nu am mai facut supa cu galuste, ai vazut ce bine prinde cate un meniu :) mereu uiti sau nu sti ce sa mai faci! Te pup :))

      Ștergere
  3. I need to to thank you for this great read!! I absolutely loved every bit of it.
    I've got you bookmarked to check out new things you post…
    Also visit my blog post :: juicers

    RăspundețiȘtergere