marți, 21 februarie 2012

Mancare de carne cu arpagic



O mancarica tare buna, merge de minune cu o mamaliguta, ar trebui sa fac mai des mamaliga :) imi place tare mult!!! Am tot vazut  si auzit, mancaruri cu arpagic, dar inca nu am facut si rau am facut :)), toate au un inceput.

Ingrediente:
150 gr arpagic
5 catei de usturoi
600 gr pulpa de porc
1 conserva de rosii decojite in suc (240 gr)
1 ardei gras verde
3-4 linguri de ulei
1/2 lingurita busuioc uscat
 100 ml vin alb
sare, piper
patrunjel verde

Hmmm, aveti ceva de lucru la arpagic de curatat  :) dar merita :))), se curata arpagicul si se spala, carnea se taie bucatele, ardeiul fasii si usturoiul in rondele.
Calim arpagicul in ulei, adaugam usturoiul, apoi ardeiul taiat fasii, se lasa 2-3 minute.
Dupa ce s-au calit legumele , adaugam carnea si lasam 1-2 min, impreuna cu legumele, apoi condimentam cu sare, piper si busuioc, turnam vinul si lasam sa fiarba sub capac, la foc incet.
 Dupa ce a fiert carnea, adaugam rosiile tot cu suc si mai lasam  atat pana ce scade putin sosul format, se mai potriveste de sare,  daca e nevoie.






Cand este gata se presara cu patrunjel proaspat taiat si se serveste  cu  o portie mare de mamaliguta!
Pofta mare!!!

















10 comentarii:

  1. sa stii ca nici eu nu am gatit niciodata arpagic...m-ai convins :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi face foame mancarica ta...arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. o mancarica la indemana oricui si gustoasa si rapida!imi place!pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, sinoua ne-a placut, dar am avut ce curata la arpagic :))! Te pup!

      Ștergere
  4. Nu am gatit cu arpagic pana acum.Dar papica ta arata foarte apetisant.Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dia nici eu nu am facut pana acum, dar regret ca nu am facut-o mai devreme, chiar a fost tare buna! Pupicei!

      Ștergere