vineri, 17 februarie 2012

Varza de Bruxelles calita



Imi place tare mult aceasta varzuca mica :), este minunata,  pana acum am pregatit-o , calita, fiarta la abur si am facut si un sufleu minunat. 
Este o garnitura perfecta dupa parerea mea!!!

Ingrediente:
1/2 kg varza de Bruxelles
 2-3 linguri de ulei de masline
sare, piper
cimbru, marar

Este foarte simplu de facut, eu procedez in felul urmator, acum, puteti taia varza in doua sau patru , eu am lasat-o intreaga, si am calit-o foarte putin in ulei de masline, am adaugat, o canita de apa, cca 150 ml apa, am condimentat cu sare, piper, cimbru si marar, si am lasat sa fiarba. 
Dupa ce a scazut apa, am mai lasat 5-6 min si am amestecat sa nu se prinda , sau scuturati tigaia din cand in cand, cam asta este tot.






Noi am servit cu carnati in  vin cu sos de mere, delicioasa combinatie!! :)







5 comentarii:

  1. nu prea obisnuiam sa consum , dar am inceput in ultimul timp....

    RăspundețiȘtergere
  2. Fac si eu dar mai rar...nu prea place alor mei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Recunosc ca pana in prezent inca nu am incercat-o niciodata...dar cu sigurata o sa-i vina vina randul!!!weekend placut!!!pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumusele sunt.Eu inca nu am mancat varza din aceasta.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gagalicile astea sunt o adevarata delicatesa!Nu ca sora lor mai mare nu ar fi dar mor de dragul lor cand le vad asa mici!

    RăspundețiȘtergere