miercuri, 15 februarie 2012

Paste cu chiftelute si sos de rosii la cuptor



Noua ne plac chiftelutele oricum, dar cu sos de rosii si cu paste sunt prefereratele noastre. Fetele mananca cu mare pofta , iar sotul la fel. 
Ingrediente:
Pentru chiftelute:
500 gr carne tocata
3 felii de franzela 
1 catel de usturoi
 1 ceapa
1 ou
sare, piper
frunze de patrunjel
 2 linguri ulei

Pentru sosul de rosii:
1 morcov mic
1 ceapa mica
500 ml bulion de rosii 
sare, piper
2 linguri ulei

Servit:
400 gr paste (spirale am avut eu)

In primul rand pregatim chiftelutele, amestecam carnea tocata cu feliile de franzela inmuiate in apa si stoarse, cu usturoiul pisat, ceapa data pe razatoarea mica, verdeata si oul  batut, apoi condimentam cu sare si piper dupa gust. Formam chiftelutele si le asezam intr-un vas termorezistent, stropim cu cele doua linguru de ulei si le introducem in cuptorul incalzit cca 15 min.







Intre timp pregatim sosul de rosii, curatam ceapa si o taiem marunt, o calim in ulei, adaugam morcovul ras pe razatoare (ochiul mic). Dupa ce s-au calit, adaugam bulionul, condimentam cu sare si piper si lasam sa dea in clocot  2- 3 min.
 Scoatem chiftelutele din cuptor  si turnam sosul de rosii . Mai lasam la cuptor 30 min






Data viitoare  voi adauga busuioc  sosului, acuma nu am mai avut :)
Se servesc  cu paste!!
 Pofta mare!!








 

8 comentarii:

  1. Hi,hi tot chiftelute cu sos am facut si eu, doar ca le-am servit cu piure de cartofi. Voi incerca si cu paste caci sigur sunt foarte bune! Ai o prezentare super! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nely, sunt foarte bune si cu paste, si cu piure lle servim cu mare placere, ne plac oricum :))) doar chiftelute sa fie! Puup cu drag!!

      Ștergere
  2. Buna mancarica...si da, sosul e minunat cu busuioc :). Am noroc ca am la cogelator ..imi pune mama de toate din gradina ei. te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Timea nu am mai avut nici macar uscat, dar m-am aprovizionat acum :)! Te pup!

      Ștergere
  3. Chiftelutele cu sos sunt intr-adevar bune tare.Pupici!

    RăspundețiȘtergere