joi, 2 februarie 2012

Tagliatelle cu pipote de pui si vin de Porto



O mancare delicioasa, alaturi de un pahar de vin rosu de Porto, aveti o cina excelenta.
 Ingrediente:
 3 linguri ulei de masline
 1 ceapa rosie
 1 ceapa alba
1 ardei rosu gras
 2 catei de usturoi
 2 fire bogate de patrunjel
 500 gr pipote de pui
 175 gr paste uscate
 sare, piper negru
 1 lingura ulei
 50 ml vin de Porto
 25 gr unt
 Servit:
 frunze da patrunjel tocate
 piper negru proaspat rasnit

 In primul rand se pune la fiert apa intr-o oala mare. Se toaca ceapa, usturoiul marunt si ardeiul fasii.
 Se incinge uleiul de masline, intr-o tigaie la foc mic si se adauga ceapa tocata. Se adauga usturoiul si se lasa sa se caleasca incet.
 Se spala si se toaca verdeata si se adauga in tigaie , se adauga si ardeiul.
 Se curata pipotele si se pun in tigaie si se lasa la calit 5 min, apoi turnam 100 ml apa si 50 ml vin si condimentam cu sare si piper negru.
 Lasam sa fiarba sub capac la foc incet pana scade jumatate din zeama.
 Intre timp adaugam pastele in apa clocotita si o lingura de ulei sa nu se lipeasca si lasam la fiert 10-12 min , pana sunt al dente.
 Pastele fierte , se scurg de apa si se pastreaza la cald.
 Cand sunt gata pipotele, se adauga untul, apoi adaugam pastele, se amesteca cu grija si se servesc cu patrunjel verde tocat si piper proaspat rasnit.
 Bineinteles, alaturi de un pahar de vin Porto!
 Pofta buna sa aveti!!












 

10 comentarii:

  1. O trimit si eu pe Diana la masa la tine,tare-i plac pastele.O primesti?Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dia, se mai pune problema? Cu cea mai mare placere!! La mine tot cate un copilas vine la masa, prietenele fiicei mele :)! Te pup!

      Ștergere
  2. Tare bune pastele tale. faina combinatie cu pipote...imi plac tare mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o combinatia foarte buna, pe placul tuturor, Timea! Pupicei!

      Ștergere
  3. Nu am facut niciodata cu pipote....o idee excelenta!!!!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nely, daca va plac pipotele cu siguranta o sa va placa cu paste, eu am sa incerc si cu ficatei! Pup cu drag!

      Ștergere
  4. Se cer si la noi de ceva timp tagliatelle dar nu le-a venit randul!Ne plac pastele de orice fel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teo , ne plac si noua tare mult pastele, sub orice forma! Te pup!

      Ștergere
  5. mmm super reteta...am facut si eu azi cu pipite o tocanita....nu m-a dus capul la o asa combinatie ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Naty, e o combinatie delicioasa, noua ne plac tare mult pastele! Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere