joi, 16 februarie 2012

La multi ani buburuza mea mica!!!!



La multi ani buburuza mea, ma bucur ca ai venit pe lume,  esti cea mai dulce, adorabila si scumpa fetita din lume pentru mine, pe langa surioara ta cea mare, sa cresti mare  frumoasa mea.
Mami , tati si Andrea te iubim enorm si ne bucuram de fiecare clipa petrecuta alaturi de tine, te iubim!!!






Ps. Pozele nu imi apartin!


24 de comentarii:

  1. la multi ani buburuzei mici...si eu am o buburuza...mare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa iti traiasca mare, sanatoasa si frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani buburuzei tale scumpe! Sa creasca mare,sanatoasa, frumoasa si sa aibe mult noroc in viata! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani,sa creasca mare si sanatoasa!Pup pe amandoua!<3

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa-i de-a Dumnezeu sanatate si fericire,iar voua putere ca sa o vedeti mare si frumoasa alaturi de surioara ei.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa-ti traiasca sanatoasa si sa va bucurati impreuna de cele mai fericite clipe!La multi ani si pupa dulce buburuza:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Teo pentru cuvintele frumoase :) am sa o pup din partea ta! Te pup

      Ștergere
  7. Isten éltesse sokáig kicsi Lánykád! Megható, milyen szeretettel beszélsz róluk!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani Buburuzei tale!Sa va creasca mare si sa va bucurati de ea.Pup.xoxo

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa-ti traiasca fetele, sa sa-ti aduca doar bucurii si sa te faca mandra de ele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Viviana, asta imi doresc si eu sa fie sanatoase si sa imi aduca numai bucurii :), oricum eu sunt tare mandra cu ele :)))! Puup!

      Ștergere
  10. La multi ani! Sa fie sanatoase amandoua, sa va bucurati de ele si sa va aduca numai fericire! Pup cu drag sarbatorita!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani! Sa creasca mare si frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere