miercuri, 3 august 2011

Prajitura cu coacaze si ciocolata


Am gasit niste coacaze rosii si negre intr-un market si am zis , hai sa fac ceva bun , ceva cu ciocolata, preferata familiei... zis si facu, am deschis frigiderul sa vad ce gasesc pe acolo si spre surprinderea mea aveam cele  necesare... nu intodeauna se nimereste sa am toate , lipseste  ba una, ba alta....
 Avem nevoie de:
 5 oua
 200 gr zahar
 100 gr unt/ margarina
 1 iaurt
 2 lg cacao
 1 lingurita praf de copt
 5 lg pline de faina
 70 gr ciocolata
 200 gr coacaze rosii si negre
 Separam galbenusurile de albus, galbenusurile le mixam cu jumatate din zahar, apoi adaugam untul, mixam, iaurtul, mixam bine... adaugam 2 lg de cacao, praful de copt apoi ciocolata taiata marunt si faina rand pe rand...
Albusurile le batem cu restul de zahar si incorporam  la compozitia de galbenusuri ... turnam compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si presaram coacazele...  coacem in cuptorul incalzit, pana ce trece testul scobitorii :)
 A rezultat o prajitura pufoasa-umeda, exact pe gustul nostru, o prajitura care nu a ramas in farfurie1 ora, a placut si musafirilor! :D

 

31 de comentarii:

  1. Cat e de grozava !! unde ai mai gasit coacaze??

    RăspundețiȘtergere
  2. Prajiturile astea cu fructe sunt o nebunie!Mii de pupici si o zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3.   ,-´¯¯(
      ( ░\░´,-´¯¯(
    )¯¯`-. ( ░/░  )_
    (░\░.-(░¯`´-.__(
    ( ░/░'(__(░/░)._)
    )__.-( ░\░ ) -.__(
      ( ░/░ ).__ KISESS ; )))
       `-.__( 

    KAROLINA !!

    RăspundețiȘtergere
  4. O nebunie prajiturile tale mai ales cu cioco!

    RăspundețiȘtergere
  5. Antonina, intr-un market, am intrat si am dat de ele, dar ultimele, mi-a spus vanzatoarea ca i ultima tura ce au adus. Mai facem la anul :d PUUP!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt, intr-adevar Teo! Pupici si o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Adina! Imi place sa combin fructele cu ciocolata! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Stii ca-mi place tare mult,nu?Doar e cu fructe de padure!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. yami,yami!!delicioasa !! o zi cat mai frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Gustos...foarte gustos...:))
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Numai si numai prajituri bune, asa ca sa ne tot faci pofta!!! Pupici si o zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Flory, da stiu, si imi place si mie! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Alynusa, am sa descriu aceasta prajitura... este dulce -acrisoara, pufoasa, umeda, eu zic ca este suficient pentru o prajitura ca aceasta! Puup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Adina , atat de delicioasa afost, ca , a disparut ca prin minune! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Gustos Marinela! Te-as servii cu mare drag, dar din pacate nu mai am :(! Puup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Nely, mi-am invatat familia cu dulciuri, intodeauna intreaba ca nu este ceva dulce! :))) dar nu intodeauna fac, cand am si eu timp :d... Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  17. O feliuta pentru mine ?! Arata de milioane... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place cum arata si sigur as manca si eu o feliuta...iar daca-i acrisoara si umeda,atunci nota 10!!!
    Pupici si o zi minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc Daniela! Chiar si doua felii, de ce nu! :)) Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Petronela, multumesc de nota, am retinut ca nu va plac prajiturile uscate! Pupici si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  21. Bianca daca iti place aceasta combinatia, iti spun cu mana pe inima ca da! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  22. Cand e vorba de ciocolata nu pot sa lipsesc! Mai e si pentru mine o bucatica???

    RăspundețiȘtergere
  23. Licuta din pacate nu mai este dar mai facem inca o tura :d pupicei si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  24. Hmm..nu am mai mancat coacaze de nu imi mai aduc aminte cand....Dar cred ca e interesant gustul lor acrisor cu dulceata ciocolatei

    RăspundețiȘtergere
  25. Betty, i foarte bun in combinatia asta! Te pup!

    RăspundețiȘtergere