miercuri, 28 martie 2012

Chec cu banane si crema nugat



Doar atat va spun ca este un chec minunat, umed si aromat, iar  crema de nugat ii da un gust minunat!!!


Ingrediente:
4 oua
200 gr zahar
3 linguri crema  nugat (Nutella)
10 linguri ulei (100 ml)
150 ml lapte
7 linguri pesmet
7 linguri faina tip 000
1 praf de copt
4 banane coapte


Mixam ouale cu zaharul spuma, apoi adaugam 2 linguri crema nugat, uleiul  si mixam foarte bine. Adaugam laptele, pesmetul si faina amestecata cu praful de copt.
 Compozitia se mixeaza, apoi se adauga bananele taiate rondele.  Tapetam o  forma de chec cu hartie de copt si turnam compozitia de chec. Coacem in cuptorul incalzit 40-50 minute pana ce trece testul scobitorii.






Dupa coacere se lasa la racit, se scoate din tava si se unge cu restul de crema nugat.
Pofta dulce!!!











29 de comentarii:

  1. Fac ce fac si ajung mai mereu prima.Asta este in avantajul meu pentru ca ma infrupt din bunatatile tale.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. am mancat ceva asemanator , este foarte bun !

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mancat niciodata dar din moment ce contine banane si crema de nugat sigur e delicios!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, am facut acest chec, din ce am avut la indemana, asta este tot, dar a iesit foarte bun! Pupici!

      Ștergere
  4. Daca are banane... ma invit la desert! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm, ce bunatate !!! Mai e loc pentru un musafir ?! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicios,imi place mult nutella!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flory, nu mai am trebuie sa ma aprovizionez, poate iasa inca o prajitura :)) Pupici!!

      Ștergere
  7. Tare bun e cu banane! iau si eu o felie!

    RăspundețiȘtergere
  8. o combinatie ce o ador in clatite, deci cu siguranta imi va placea si checul tau!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca e foarte aromat!Daca nu as sti ca fetele l-au dat deja gata as cere si eu:)Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am facut inca cu banane, desi este foarte apreciat dupa cum am vazut pe bloguri. Cred ca-i un deliciu, asa ca pana fac, servesc de la tine o felie. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sara & Mike, daca va plac bananele cu siguranta o sa va placa aroma acestui chec, eu zic ca merita incercat! O seara placuta!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Hi,hi...ma inscriu si eu pe lista de fane! E putin umed din cauza bananelor, nu-i asa? Asa-mi place, ca alea uscate imi raman in gat :P puup

    RăspundețiȘtergere
  13. mmm cred ca este delicios, o sa incerc si eu
    felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere