miercuri, 28 martie 2012

Chec cu banane si crema nugat



Doar atat va spun ca este un chec minunat, umed si aromat, iar  crema de nugat ii da un gust minunat!!!


Ingrediente:
4 oua
200 gr zahar
3 linguri crema  nugat (Nutella)
10 linguri ulei (100 ml)
150 ml lapte
7 linguri pesmet
7 linguri faina tip 000
1 praf de copt
4 banane coapte


Mixam ouale cu zaharul spuma, apoi adaugam 2 linguri crema nugat, uleiul  si mixam foarte bine. Adaugam laptele, pesmetul si faina amestecata cu praful de copt.
 Compozitia se mixeaza, apoi se adauga bananele taiate rondele.  Tapetam o  forma de chec cu hartie de copt si turnam compozitia de chec. Coacem in cuptorul incalzit 40-50 minute pana ce trece testul scobitorii.






Dupa coacere se lasa la racit, se scoate din tava si se unge cu restul de crema nugat.
Pofta dulce!!!











30 de comentarii:

  1. Fac ce fac si ajung mai mereu prima.Asta este in avantajul meu pentru ca ma infrupt din bunatatile tale.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu Dia, si te astept si maine sa fi prima! :)) Te pup!

      Ștergere
  2. am mancat ceva asemanator , este foarte bun !

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mancat niciodata dar din moment ce contine banane si crema de nugat sigur e delicios!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, am facut acest chec, din ce am avut la indemana, asta este tot, dar a iesit foarte bun! Pupici!

      Ștergere
  4. Daca are banane... ma invit la desert! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm, ce bunatate !!! Mai e loc pentru un musafir ?! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela, intodeauna, este loc pentru tine!!! Pupici!

      Ștergere
  6. Delicios,imi place mult nutella!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flory, nu mai am trebuie sa ma aprovizionez, poate iasa inca o prajitura :)) Pupici!!

      Ștergere
  7. Tare bun e cu banane! iau si eu o felie!

    RăspundețiȘtergere
  8. o combinatie ce o ador in clatite, deci cu siguranta imi va placea si checul tau!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca e foarte aromat!Daca nu as sti ca fetele l-au dat deja gata as cere si eu:)Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teo, asa este, dar te servesc virtual! Te pup!

      Ștergere
  10. Nu am facut inca cu banane, desi este foarte apreciat dupa cum am vazut pe bloguri. Cred ca-i un deliciu, asa ca pana fac, servesc de la tine o felie. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sara & Mike, daca va plac bananele cu siguranta o sa va placa aroma acestui chec, eu zic ca merita incercat! O seara placuta!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Hi,hi...ma inscriu si eu pe lista de fane! E putin umed din cauza bananelor, nu-i asa? Asa-mi place, ca alea uscate imi raman in gat :P puup

    RăspundețiȘtergere
  13. mmm cred ca este delicios, o sa incerc si eu
    felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere