marți, 15 noiembrie 2011

Rulada de napolitane cu biscuiti si crema de cocos



Am revenit, nu prea am vreme  azi, am o gramada de lucru :((( si nu mai stiu pe ce sa pun mana, asa deci va scriu repede reteta si plec la treaba.
 Avem nevoie:  in functie de cat de groasa,sa zic asa vreti rulada:
 1/2 foi napoliane( eu am folosit doar una)
 300 gr biscuiti populari
 100 gr zahar
 2 linguri cacao
 300-350 ml lapte
 CREMA:
 13 linguri zahar
 300 gr lapte praf
 150 ml apa
 100 gr nuca de cocos
 200 gr unt/ margarina
 DECOR:
 50 gr ciocolata alba
 1 lingurita de unt
 1 lingura cacao
 In primul rand,  dai laptele pe foc sa fiarba, rupi biscuitii in bucati mai mari  adaugi zaharul, cacao  si torni laptele fierbinte peste biscuiti.  Amesteci bine si  torni compozitia peste foaia de napolitana ca sa se inmoaie sa poti rula.
Daca dorit rulada mai subtire ca diametru, impartiti compozitiile de biscuiti si crema pe doua foi de napoiltane, eu am ramas la varianta de o foaie , are alt aspect. Daca totusi optati la doua foi, atunci maruntiti biscuitii mai tare , fiindca nu o sa va ajunga compozitia.
Acum ne ocupam de crema, fierbem apa cu zaharul si lasam putin pana ce se ingroasa, incercati sa picurati putin sirop intr-un pahar cu apa rece, daca se dizolva repede, inseamna ca necesita mai multa fierbere. Turnati siropul peste laptele praf si amestecati cu o furculita sau mixati sa nu ramana cocoloase.

  Apoi se adauga nuca de cocos si se amesteca bine, se lasa  la racit, intre timp mixam untul pana ce devine o spuma, apoi adaugam treptat crema de cocos.

 Turnam crema peste biscuiti si rulam avand grija sa nu se rupa foaia de napolitana. Dam la rece o ora apoi glazuram cu ciocolata  alba topita cu untul si budram cu cacao.Racim inca o ora apoi feliem!
 Pofta dulce!!!

37 de comentarii:

  1. Ce bine arata.Am facut si eu rulada dar doar din ciocolata.Cu napolitana cred ca e si mai buna.
    Te pup cu drag si-ti doresc zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Micul Crec si varianta aceea este delicioasa, intr-adevar a fost o rulada foarte buna! Pup cu drag si o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa e... N-am incercat niciodata sa fac rulada cu napolitane, sigur e gustoasa, doar ca mie imi este frica sa nu se rupa... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata!!!Am salvat reteta!!!Merci si pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super arata...Ce buna trebuie sa fie!
    seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce minunatie delicioasa !!! salivez.. si nu mai am nimic dulce .pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata deosebit de bine o asa felie de rulada!
    Voi incerca si eu.
    Multumesc pentru idee.
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunata reteta,trebuie incercata!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine arata!!!! Super
    Apropo..pasta de pe albinuta am colorat-o...cu galmen lamaie.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Daniela , multumesc , incearca cu incredere, nu se rupe foaia, se inmoaie foarte bine! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Lilly, sper sa fie pe placul familiei tale! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Diamar, noua ne plac dulciurile si incerc sa le fac pe plac fetelor! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Violette, asemenea si tie! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  14. Antonina, iti trimit si tie o feliuta sa-ti stapanesti pofta :)! Pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Evelina, pot sa spun ca a fost cea mai buna rulada cu cocos ce am savurat-o, acum ramane de vazut daca va fi pe placul dvs! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc Bianca, o culoare foarte intensa si placuta! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc Mihaela, o seara placuta si voua!

    RăspundețiȘtergere
  18. Un desert tare bun ati avut!Mai e ceva?Pupici la toti!

    RăspundețiȘtergere
  19. in sfarsit o reteta de desert si pentru cei mai saraci si fara de cuptor cum sunt eu.arata bine si crema de cocos sigur e delicioasa.pup

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc Teo , da mai am o groaza de postat:) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Sarah am folosit crema de la reteta mea de Bounty pe care cred ca o voi face curand! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. o rulada excelenta aratoasa si gustoasa; multumesca de reteta!

    RăspundețiȘtergere
  23. Cu placere Daniele , sper sa fie pe gustul tau! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte buna rulada!!!
    Si eu o fac dar un pic diferit...
    Te pup!Alynusa

    RăspundețiȘtergere
  25. Alynusa, cu siguranta este delicioasa si varianta ta ! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  26. asta ptr mine e un deliciu , ador crema de cocos !!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Magda si pentru noi a fost un deliciu! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  28. vai ce bine arata!! sunt sigura ca e si foarte buna!!!

    RăspundețiȘtergere