joi, 24 noiembrie 2011

Taitei cu pesmet



Cred ca la toata lumea ii place acest gen de mancare, o puteti servi in mai multe combinatii, doar cu zahar,  cu dulceturi sau cu diferite topinguri.  Noi am servit cu gem de prune si a adus putin a gomboti cu prune, a fost excelenta asa.

 INGREDIENTE PENTRU 4 PERSOANE:

 400 gr taitei lati fara ou
 2  lg de ulei
 100 gr pesmet
 sare
 100 gr zahar
 Se fierb taitei in apa clocotita cu sare dupa indicatiile de pe ambalaj, avand grija sa nu fiarba prea mult daca sunt  fara oua. Dupa fierbere se trec sub un jet de apa rece. Incingem uleiul si adaugam pesmetul, avand grija sa nu se arda.








Apoi se adauga taitei si se scutura putin cratita ca sa se ia pesmetul pe taitei.









Puteti adauga zaharul peste, eu prefer sa-si adauge fiecare in parte si se serveste alaturi cu  gem  de prune. 
 Sunt taaare delicioase!!!







20 de comentarii:

  1. Nu am incercat niciodata cu gem, dar pe bune ca mi-ai facut pofta si imi fac pe seara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristina eu zic ca merita incercat, si sa-mi spui daca ti-au placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. n-am papat asa ceva inca dar cred ca-s deliciosi.pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. mami meu ne facea asa ceva :( , insa de cand ea nu mai este :(( , chiar nu am mai papat :( ...

    RăspundețiȘtergere
  5. minunate!!nu am mancat cu gem, o sa incerc cu prima ocazie...te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte buni!!!!Arata si foarte bine!
    Te pup!Alynusa

    RăspundețiȘtergere
  7. Mmmmm, de cînd nu am mai mîncat! Mi-ai facut o pofta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarah , incearca si o sa-ti dai seama daca iti place sau nu :), noua ne place tare mult! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Suntem aici sa starnim pofte Maya :)! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Reteta asta o facea copiilor nostrii prietena mea cea mai buna care acum e ...departe.E delicioasa!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. uite ca asa ceva pana acum nu am mancat....mie imi facea mama cand eram mica doar paste cu zahar si unt,dar taietei si sa aiba si pesmet si dulceata...m-ai facut curioasa!!Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa este Teo , nu intodeauna ceva complicat e bun, uneori ceva simplu e super bun! :) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Noi mancam si simplu doar pesmet cu zahar, e foarte bun si asa, Mihaela! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Desertul meu din aceasta duminica! Iti multumesc pentru idee, Adela!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa va fie de bine si pe gustul vostru Carmen!

    RăspundețiȘtergere