vineri, 16 martie 2012

Prajitura cu lamaie si fructe de padure



O prajitura de post aromata cu gust intens de lamaie si fructe de padure,  este cu adevarat o pufosenie!!!!
Este tareee bunaaaa!!! Am facut  aceasta prajitura miercuri si au fost  doua colege ale Andreei, vreau sa va spun ca de abia s-a racit  si s-a si mancat, nu a mai ramas nici macar o firimitura :)))
Am prezentat intr-un decor albastru si in compania unei cani de ceai  de fructe de padure, Emily sti ca este pentru tine , nu ? :)


Ingrediente pentru o tava 30/18:
150 gr margarina
50 ml ulei
zeama si coaja de la o lamaie mare  
150 gr zahar
50 gr amidon alimentar
1 praf de copt
350 apa minerala / plata
250 gr faina
200 gr fructe de padure
2 linguri zahar pudra


Se face foarte repede si se mananca tot asa  :)). in primul rand mixati margarina cu zaharul si uleiul spuma, apoi adaugati coaja si sucul  de la lamaie.  Adaugam  amidonul si praful de copt, apoi turnam apa minerala, amestecam foarte incet sa nu stopim si adaugam faina.
Eu am avut fructe de padure congelate, bineinteles  decongelati inainte de a pregati prajitura, apoi amestecati cu o paleta in compozitie. Turnam compozitia intr-o tava cu harti de copt si coacem la foc potrivit pana trece testul scobitorii. Dupa ce s-a copt se lasa la racit si se pudreaza cu zahar. Taiati doar dupa racire!









Cred ca v-am spus cat este de pufoasa si delicioasa, nu :)))
Pofta dulce!!!
























22 de comentarii:

  1. M-ai nimerit, cautam retete de prajituri de post. Am si salvat reteta. Arata minunat! Se vede cat de pufoasa este, deci.... cu siguranta foarte buna! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. O prajitura super gustoasa ! imi plac mult si pozele. pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Nagyon jól néz ki! Szeretem a citromos sütiket. A fotók is remekek!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata bine si e delicioasa cu lamaie si fructe de padure!
    Am modificat adresa site-ul www.teobucatar.ro.Daca esti draguta sa modifici si tu in blogroll.MMersi si pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. oh, ce buna trebuie sa fie! arata intrun mare fel, nici nu zici ca e de post! Te pup scumpa mea si-ti multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai ce bine arata... Cum sa rezist la asa ceva?? Ma duc sa mai beau niste apa... :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca nu am amidon, pot pune 300gr faina?

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu ce pot înlocui praful de copt ?

    RăspundețiȘtergere