sâmbătă, 6 august 2011

Tort zebrat cu trandafiri rosii si margarete



Intodeauna mi-au placut torturile zebrate cu flori, am zis ca sunt superbe si  nu prea am avut ocazia s-o fac  dar o prietena mi-a dat aceasta ocazie.  I-a  trebuit trandafiri rosii si margarete, i place acesta combinatie  si zebrat, la doamna Viorica am vazut un asemenea tort  superb pe care o pup pentru creatile ei divine si chiar nu  vreau sa se supere pe mine pentru ca am facut ceva asemanator  dar asa  a trebuit...  Tortul  a avut blat amandina , insiropat cu ciocolata rom si crema mouse de ciocolata, acoperit cu pasta de fondant iar ornamentul tot din pasta de fondant.... La multi ani Cozmina!




42 de comentarii:

  1. E superb! Esti foarte priceputa, te felicit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca un tort minunat... Felicitari, Adela !!! Eu sigur n-as indrazni sa ma infrupt dintr-o asa minunatie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari,e o minunatie,ai mult talent si rabdare!pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb!!!!!!!Felicitari!
    O zi buna!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este foarte sic ,tortul tau,cred ca este si foarte bun.BRAVOOOOOOO.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte elegant tortul,florile sunt super!

    RăspundețiȘtergere
  7. molto belle e colorata la tua torta,complimenti!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buchetul e superb!Cred ca ti-a luat o groaza de timp!Pup,Ade!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte, foarte reusit!!!...cu adevarat frumos, ai muncit la el dar a meritat, felicitari! Pupici si weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  10. Oooooau Adela!Felicitari!Este foarte frumos,iar tu esti foarte priceputa.Te pup si weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  11. super!!!!felicitari!!!Te pup si o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce mai putem spune noi,decat inca un: felicitari .Galustele cu prune sunt printre preferatele familiei.

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte elegant!Felicitari!
    Si eu vreau sa testez galustele tale ca tare bine arata!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc Daniela , si mie mi mila cateodata! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Alynusa! Pupicei si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc Mirela , a placut la toata lumea! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc Adina , ma incanta sa fac flori in special trandafiri! puup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Teo , sincer nu te ia asa mult timp, acest buchet l-am facut in timp ce dormea cea mica si are un somn de 3 ore la amiaza... intodeauna lucru in acest timp altfel nu pot de ea! :(! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte reusit e. Superb de-a dreptul. Trebuie sa incerc si eu combinatia asta. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. Nely , per total am lucrat 6 ore, i ceva timp avand in vedere ca nu prea am timp de cea mica! pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc Lili pentru aprecieri! O seara placuta! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc Lily! Pup si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  23. Dan-Irinel si Ionela va multumesc! Si la noi sunt printre preferate galustele! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc Nico, inceraca sunt tare bune! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  25. Bianca , si mie imi place tare mult si intodeauna mi-am dorit sa incerc combinatia, acum sunt linistita caci am facut de 2 ori, deja! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  26. Ai facut un tort SPLENDID!!!!
    FELICITARI!!!
    o dumineca minunata!

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc Petronela! Duminica minunata sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  28. chiar daca ma repet mereu cand vad torturile astea superbe facute de tine , nu pot sa nu o spun din nou : bravoooo ptr rabdarea de care dai dovada !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Tare aratos!Superb chiar!Îmi place contrastul între culori!Foarte frumos tort!

    RăspundețiȘtergere