luni, 4 noiembrie 2013

Costita la cuptor by Cozinha de Ramona









Cred ca fac cu nervii saptamana aceasta, pentru ca ma mut de la laptop, la calculator si invers , ca sa pot face o postare , :(  nu imi merge browserul la laptop iar calculatorul merge foarte incet si asa v-am spus oful meu :)).
Luna acesata gazda sunt  chiar eu la Provocarea Secreta si as vrea ca totul sa fie perfect!!
Blogul desemnat  este  Piri Piri e Canela a Ramonei pe care  o admir pentru blogusorul ei, are o sumedenie de retete delicioase si  din care  am avut ce alege, dar totusi m-am oprit la costita la cuptor pentru ca, cumparasem o bucata  proaspata si care arata asa de bine!!!!


Ingrediente:

  • o bucata mare de costita proaspata 700-800 g
  • sare, piper negru proaspat macinat
  • 3-4 catei de usturoi / usturoi praf
  • boia iute de ardei
  • 2-3 foi de dafin
  • ulei de masline
  • vin alb

  • Eu am procedat in felul urmator, am condimentat carnea cu sare, boia de ardei iute si piper proaspat macinat, am asezat carnea intr-un vas termorezistent, apoi am adaugat foile de dafin si usturoiul taiat fasiute.





  • Am turnat cativa stropi de ulei de masline si am turnat vin alb , cca 150 ml.
  • Am asezat o folie de aluminiu deasupra si am dat  totul la cuptor pentru o ora la temperatura de 150 grade , apoi am descoperit de folie si am mai lasat cca 20-30 minute la temperatura de 180 grade,  am stropit din cand in cand cu sosul format sa nu se usuce carnea.
  • Cand totul a fost gata , am scos din cuptor si l-am lasat la odihnit sub folie de aluminiu 15 minute, dupa care am servit.
  • Pofta buna!! Multumesc Ramona pentru delicioasa friptura!!












2 comentarii:

  1. Mmmm...ce bine aratã!!! multumesc frumos si te astept cu drag in buctaria mea :)

    RăspundețiȘtergere