marți, 22 martie 2011

Ciorba de perisoare cu varza acra

 




Imi plac perisoarele, I ciorbica mea preferata  azi v-am pregatit cu varza murata... pentru perisoare avem nevoie de:
1/2 kg carne tocata de porc (se poate si amestec)
1 ceapa mica
1 ou
sare 
piper
boia de ardei dulce
pentru zeama avem nevoie de:
2-3 litri apa
1-2 morcovi
1 telina mica
1 varza mica murata
1 catel usturoi
sare  
vegeta (i da gust bun)
1/2 cana de cafea de orez (sau cata doriti)
 
Incepem cu carnea tocata , se condimenteaza ,se  adauga ceapa tocata marunt si oul ... se formeaza mici perisoare... se pune apa la foc ,cand da in clocot adaugam rand pe rand perisoarele, se ia spuma, daca se face...adaugam si legumele si varza taiata marunt ... condimentam putin... dupa ce este gata , daca doriti, se mai poate acrii, eu nu mai acresc  fiinca consider ca este suficient de la varza murata ...se serveste cu smantana, se pune verdeata , in cazul meu am pus frunze de patrunjel... Pofta buna!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu