sâmbătă, 3 martie 2012

Recomandare, meniu de weekend 3 si o aniversare

Azi , blogusurul meu implineste un anisorrr!!  Nu am cuvinte sa descriu ce simt, sunt tare emotionata :), doar atat va spun, ca imi pare bine  ca am creat acest blog, aici imi pot scrie ,, jurnalul neu culinar,,   si cel mai important, este ca, am cunoscut persoane minunate ( doar virtual), va simt aproape de sufletul meu, :)  asta este tot ce simt in momentul de fata!!!
Va multumesc tuturor vizitatorilor, care m-au vizitat in acest an, sper ca a-ti gasit si gasiti cea ce va place pe blogul meu, va multumesc  pentru comentariile frumoase lasate ( pe cele rele  le-am uita :) )  si va mai astept, sper sa va surprind in mod placut si bun!!
Imi pare rau ca nu am putut face un tortulet :((((  ( am avut o groaza de lucru si inca mai am) dar promit sa imi iau revansa in luna aceasta :), pana atunci va servesc cu un meniu de weekend si un tortulet deja facut :)
 Va puup pe toti!



Ca si antreu  va propun  Rulada de pui cu telemea si ardei, gratinat






 daca tot  suntem in tema  atunci sa fie  Pui umplut cu amestec hawaian si legume la cuptor






si un tort delicios, preferatul meu  Tort Tiramisu






Pofta mare!!

26 de comentarii:

  1. La multi ani si la cit mai multe retete delicioase... Parca o pulpa din puiul cel frumos n-as refuza... restul sint la dieta, da ?! (adica ma prefac, ca asta nu ingrasa, doar e cu legume...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Multumesc Daniela! Ei Daniela dieta asta !!! Ma omoara si pe mine!! :)))) Pupic mare!

      Ștergere
  2. La cati mai multi ani de blog si cat mai multi vizitatori!

    RăspundețiȘtergere
  3. la multe...pape bune..inainte ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, cu cat mai multe retete delicioase!:-*

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani blogului tau si la cat mai multe bunatati!Si eu sunt fericita ca te afli printre prietenii mei virtuali(sper ca poate intr-o zi ne vom cunoaste personal),esti o persoana sincera si speciala.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Flory, pentru cuvintele frumoase!! Sper si eu!! Te pup !!

      Ștergere
  6. "La multi ani"bloguletului tau.Sa creasca mare si frumos ajutat de tine cu retete delicioase.Imi pare bine ca-mi esti prietena,chiar daca numai asa virtual.Te pup draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Dia, pentru cuvintele frumoase, si eu te am in suflet! Te pup!

      Ștergere
  7. La Multi Ani Adela! si tie si blogului tau. Multa sanatate pentru ca e nevoie ca sa poti face cat mai multe retete si mai ales torturi superbe! te pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Timea tare mult, sunt de aceasi parere sanatate sa avem , ca restul trec! Te pup draga mea!

      Ștergere
  8. La multi ani!!!! Felicitari pt tot ceea ce faci! Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani! avem cam aceiasi vârstã...am sã servesc din toate, aratã totul minunat:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ramona, dupa cum am observat e diferenta de o zi , nu ?! :) Pupici mari!

      Ștergere
  10. La multi ani!!! Sa ai satisafctii si bucurii, si car mai multe retete delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani gustosi si deliciosi!!!Ce meniu savuros, ruladele alea de pui gratinate sunt pe lista mea de ceva vreme...tb sa le fac neaparat ;-) puuuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Liana! Sunt delicioase, ne-au placut tare mult! Puup!

      Ștergere
  12. la multi ani! si la cat mai multe retete delicioase!

    RăspundețiȘtergere