luni, 12 martie 2012

Ciorba taraneasca de pui



De multa vreme asteapta sa fie postata, cred ca din noiembrie, aseara am dat de poze si am zis ca e cazul :)), daca va spun ca am poze la 50 de retete si asteapta sa fie postate , ma credeti ?
Ei bine, sa ma credeti , azi noapte am avut vreme sa le numar :))) nu am avut somn, pe la vreo 2 ma plimbam prin casa, bineiteles pe intuneric sa nu trezesc lumea :)


Ingrediente:
1 pui mic ( 1 kg )
1 morcov
1 patrunjel
1 bucata de telina (50 gr )
1 ardei rosu
1 ceapa
2 cartofi medii ca marime
100 gr mazare verde
100 gr fasole verde
50 ml bulion
patrunjel verde
2-3 linguri ulei
lamaie/ otet/ sare de lamaie


Se curata, se spala puiul si se taie in bucati, se pune la fiert, dupa primul clocot se  ia spuma. 
Se curata, se spala legumele  si se taie. Se caleste ceapa taiata  apoi se adauga zarzavatul  taiat se caleste impreuna cu ceapa.  Se adauga in oala la pui, pe urma se adauga cartofii taiati cuburi, mazarea si fasolea si bulionul. Se potriveste de sare, piper si zeama de lamai.  
 La servire  se presara patrunjel verde tocat si smantana multa si neaparat cu ceva iute :)) !!

Pofta mare!!










14 comentarii:

  1. Fac ce fac si ajung prima la masa.Imi place mult.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ciorbita! Vin la tine, la masa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Maria si noua ne place , nu ne lipseste de pe masa! :) Pupici!

      Ștergere
  4. Imi place ciorbita ta, dar taraneasca cu pui crescut la curte, doar cind merg acasa pot minca... Acum trebuie sa-mi aduc aici si castronelele de lut, ca mi-ai adus aminte de ele... Pupici si plec macar cu un ardei iute de la tine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai de mine Daniela nu-mi mai aminti de puiul de casa nici nu se compara cu cel din comert, desi ciorbica asta ii facuta cu pui din comert :) Pupicei!

      Ștergere
  5. Impreuna cu toti ardeii din jur, este de success pentru mine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles, va place iute! :) Si mie imi place mancarea iute!

      Ștergere
  6. Mersi pt. reteta , maine am sa incerc si eu :) Sotului meu ii place ciorba taraneasca , sper sa le placa si copiilor :) Ardeiul iute il pun doar separat pt. cei puternici :))
    Imi plac retetele tale ! Spor la gatit !

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Hilda!! Sarbatori fericite alaturi de cdei dragi!!

    RăspundețiȘtergere