marți, 13 martie 2012

Costita fiarta cu usturoi



Nu sunt foarte multe de spus , doar ca este un aperitiv foarte bun, sotului ii place tare mult!!!


Ingrediente:
1/2 kg costita fara os, usor afumata ( se poate si neafumata)
6-8 catei de usturoi
sare
boia de ardei dulce


Se spala costita si se pune la fiert in apa cu foarte putina apa (s-ar putea sa fie sarata daca a fost afumata) si cu 6 catei de usturoi. Se lasa la fiert la foc potrivit (nu mare).
Dupa ce a fiert, se  prepara o pasta din usturoi si boia de ardei, adica, se piseaza usturoiul se  amesteca cu un praf de sare (foarte putin) si 1 lingurita de boia dulce. Se unge cu aceasta pasta si se da la rece











Tipsuri: se poate adauga mai putin usturoi, dar prin fierbere isi pierde acea tarie, dar o sa fie aromat, gustul puternic de usturoi, da acea pasta. Puteti folosi doar un catel, depinde de gustul fiecaruia!



Pofta buna!

20 de comentarii:

  1. Foarta buna Adela! buna idee , in loc de cea cumparata si super injectata din comert o super varianta facuta acasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Timea da ai dreptate, , macar sti ca ai pregatit tu si nu mananci toate porcariile din comert!! Sunt bune dar tot nu sunt bune! :)

      Ștergere
  2. una din marile mele iubiri...dar , cateodata...renunti si la marile iubiri ! doar privesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coco si eu renunt de multe ori la ce imi place :(( dar de multe ori nu ma pot abtine :)

      Ștergere
  3. Si sotul meu este fan costita sa stii.Arata tare bine.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adela, tura asta chiar iti dau adresa sa-mi trimiti o bucata... Mama ce pofta mi-ai facut, imi imaginez deja gustul cu sau fara afumatura... Te-am pupicit si salivez la greu... dar n-am...

    RăspundețiȘtergere
  5. minunat, dar de unde iau costita asa de faina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corina eu am luat de la o carmangerie, atunci au fost adus si nu m-am putut abtine :) am luat o bucata si nu a fost asa de scump! Uneori trebuie sa nimeresti sau sa stai la panda, eu cunosc fetele de acolo si imi aleg ele!!

      Ștergere
  6. Adela, de multe ori lucrurile simple sunt cele mai bune.
    Mi-e pofta mare de costitioara din asta si ma bucur sa vad si retete de acest gen fiindca mie-mi plac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu de multe ori nu-mi refuz nimic, sunt o mare gurmanda, imi place tot ce este bun, si nu exagerez, daca imi vine pofta de o slaninuta aia mananc, totul e sa nu exagerezi, sunt de parerea asta. Exagerez poate duminica, atunci fac o exceptie!! :)
      Pupici!

      Ștergere
  7. O bunatate cu siguranta,carnivorului meu i-ar place sigur!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flory, eu sunt mai carnivora decat al meu sot :))) Eu mananc orice fel de carne ( nu am mancat melci, scoici, si nu stiu daca pot sa mananc, numai cand ma gandesc) dar el face fite :))) pupici!

      Ștergere
  8. Buna trebuie sa fie preparata in felul asta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata extraordinar de ispititor.
    Personal o mananc cu mult usturoi asa ca toate problemele legate de multe calorii, grasime... etc. sint anulate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic ca meritam cateodata un rasfat :) Eu una mananc nu-mi refuz nimic , bineinteles in limita bunului simt, apoi bag vreo 50 abdomene si am terminat :)) o zi placuta!!

      Ștergere
  10. Nu sunt foarte multe de spus: este delicioasaaaaaaaaaaaaa!

    RăspundețiȘtergere