marți, 6 martie 2012

Piept de pui si cartofi cu sos de curry



O combinatie deliciosa pentru mine, pentru sotul meu o combinatie ciudata, nu prea ii place curry, dar mananca :)
O reteta   simpla si delicioasa, o recomand celor care le place sosul curry.


Ingrediente:
1 piept de pui fara os (400-500 gr)
1 kg de cartofi
sare, piper
frunze de patrunjel
coaja rasa de la o lamaie
1 lingura sos de curry ( de buna calitate)
3-4 linguri ulei de masline


Piptul de pui se taie bucatele si se pune intr-un vas, se sareaza (nu foarte mult)  si se pipereaza, adaugam o lingura de sos curry si  coaja rasa de lamaie. Se amesteca foarte bine si se lasa la rece.






Intre timp curatam cartofii, ii spalam  si  ii taiem dupa preferinta ( cartofii mei erau destul de maruntei si i-am taiat in doua sau i-am lasat intregi ) se aseaza intr-un vas termorezistent si se presara cu patrunjel verde tocat ( cat doriti, eu am pus 3 fire).






Se scoate carnea de la rece se aseaza peste cartofi, stropim cu  uleiul de masline si asezam  o bucata de staniol.
Coacem in cuptorul incalzit 30 min, apoi luam folia si mai lasam 15-20 min (depinde de cuptorul fiecaruia)
Mie imi place mancarea picanta si i-am servit alaturi de ardei iute in otet si  cu patrunjel proaspat tocat.












Pofta mare!!!

14 comentarii:

  1. Uite cum am gasit eu, unde sa ma autoinvit la prinz... Bun, bun cu piept de puiut... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicios puiul cu sosul de curry!

    RăspundețiȘtergere
  3. oooo...ce bunatate!o reteta foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. CUM AI FACUT SOSUL DE CURRY?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana nu am facut sosul, este cumparat, sunt in cautare de reteta, probabil voi prepara si eu! O seara placuta!

      Ștergere