miercuri, 7 martie 2012

Salata de fructe ( de post )



Azi  servim o salata de fructe delicioasa, cu multe vitamine si de post cu un mot de frisca de post.  Salata merge direct spre provocarea Cristinei .
  
Ingrediente:
2 portocale
1 banana
2 pere
4 kiwi
1 grefa rosie
1 mar
zeama de la o lamaie
2-3 linuri suc de compot de pere
2-3 linguri visinata (optional)
150 ml frisca vegetala ( Meggle) 

Se curata fructele si se taie dupa plac si se amesteca toate intr-un bol.






Se stropesc cu zeama de lamaie  si cu sucul de compot,  iar pentru cei care nu tin post 2-3 linguri de visinata (asta in cazul sotului) :)






 Impartim in patru boluri si ornam cu un mot de  frisca batuta.
Pofta dulce!!













18 comentarii:

  1. Chiar deloc nu a mai ramas?! Vreau si eu,un pic....:)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau o cupa! Chiar nu am facut de mult! La multi ani pentru maine, sigur nu voi avea timp sa navighez pe net. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut ceva asemanator ceva timp in urma si atest ca este foarte bun.
    Cu atitea fructe bune, fiecare in felul lor, e greu sa nu iasa ceva delicios :)

    Daca mai adaugi si visinata, success totatl:). Si aici optiunile sint nenumarate, coniac, rom, whisky... imposibil sa nu gasesti ceva pe placul tuturor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, delicioasa si plina cu vitamine, mie imi plac toate fructele!

      Ștergere
  4. Cel mai bun, mai simplu si mai sanatos desert!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte sanatoasa salata,un desert excelent!

    RăspundețiȘtergere
  6. Uau, cum am pierdut eu bunaciune de desert... Revin miine, daca promiti ca faci si pentru mine o portie... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  7. mmmm bun,bun!oricand mananc cu mare placere!!Pupicei si strengaritelor!ca de mult nu le-am mai pupat!!:))

    RăspundețiȘtergere