marți, 27 martie 2012

Ceafa si piept de porc la gratar



Am revenit cu gratarele, cine vrea???!!! 
Gratarele raman in topul preferintelor mele, indiferent ce carne  sau chiar legume folosesc, am avut o masa simpla, cu gratare  din ceafa si piept de porc, cartofi prajiti ( pai ) si gogonele murate,  facuta de mama, cea mai buna, apoi am servit  tortul acesta delicios!!!
Nu am sa va dau cantitatea, doar de ce aveti nevoie, noi am fost 8 persoane.

Ingrediente:
ceafa de porc cu os (se poate si fara)
piept de porc cu os
sare, piper
boia de ardei dulce

Noi facem gratarele simple, adica fara condimente speciale sau ierburi aromatice, asta nu inseamna ca nu puteti alege condimentele preferate. Carnea se bate  cu un ciocan de snitele si se condimenteaza cu sare, piper si boia de ardei dulce, apoi se aseaza pe un gratar bine incins, si uns  cu putina grasime, sa nu se lipeasca carnea si se fac dupa preferinta, mai facute sau in sange,  noi preferam intre. De asemenea puteti folosi orice fel de carne, sau legume si sa serviti cu garnitura preferata.






Sa aveti pofta!!!
















6 comentarii: