luni, 5 decembrie 2011

Rulada de pui cu telemea si ardei gratinat



Mi-a placut aceasta mancare de cand am gandit-o! Am deschis frigiderul, m-am uitat ce ingrediente am si am stiut pe loc ce am sa fac, bineinteles  de cina :). Este o mancare usor de pregatit si de mareee efect, chiar daca aveti  musafiri. Se poate papa alaturi de o garnitura sau chiar ca aperitiv pe un platou, taiat si aranjat frumos.
 Ingrediente:
 500 gr piept de pui dezosat
 140+ 50 gr telemea mixta
 1 ardei capia rosu
 sare, piper
 boia de ardei dulce
 200 gr smantana 25%
 2 oua
 patrunjel verde tocat
 2 linguri de ulei
 1 lingura pesmet
 Se taie felii pieptul de pui (mi-au iesit 6 felii marisoare) si se condimenteaza cu sare, piper si boia de ardei dulce, se taie telemeaua felii de 1 cm grosime,  apoi fasi de 1cm si  ardeiul capia,  fasii. Se aseaza cate-o fasie de telemea si unul de ardei si se ruleaza. Dupa ce se ruleaza feliile de pui, se seaza intr-un vas termorezistent uns cu ulei si tapetat cu pesmet, pe diagonala ( vezi foto ). Batem ouale cu un praf de sare, adaugam smantana, 50 gr de telemea rasa si patrunjelul verde tocat.
 Se toarna compozitia peste rulada si se introduce in cuptorul incalzit cca 30 min, pana ce se rumeneste deasupra. Apoi scoatem vasul si radem cascaval deasupra.
Introducem iar la cuptor pana ce se topeste cascavalul deasupra.
Pofta buna!


20 de comentarii:

  1. Arata excelent! Sigur la fel de buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata, trebuie sa fie tare bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce idee faina! Tare apetisant arata, tb sa fac si eu ;-) puup

    RăspundețiȘtergere
  4. Livia, sincer foarte mult ne-a placut! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Liana incearca, cu siguranta o sa va placa! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata foarte bine si la gust sigur a fost buna ! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Adela, te astept cu drag la provocarea lunii decembrie "Dulce Romanie". Intra sa vezi cu ce ingrediente te provoc

    http://brindusascheaua.blogspot.com/2011/12/provocarea-lunii-decembrie-2011-dulce.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place ideea ta de rulada, nu am mai facut pana acum! O sa fur si eu ideea :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Mimi, foarte buna! :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Brandusa am fost in ziua cand ai postat:) nu am ratat si da am sa raspund provocarii cu mare placere, imi plac ingredientele!! Pupicei!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur ca iei place Diana, incearca , cu siguranta o sa va placa!! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. vai ce minunatie ai facut aici !!! ... arata tare bine, felicitari !!

    RăspundețiȘtergere