joi, 24 noiembrie 2011

Ajuta-l pe Vladut !



Este un strigat de disperare din partea parintilor, un strigat de ajutor pentru copilasul lor, un strigat pe care noi  trebuie sa-l auzim  ca sa putem face ceva, un strigat care ajunge la sufletul nostru in cel mai dureros mod. 
 Am  sa scriu povestea lui,  gasiti mai multe date pe  blogul personal .
 ,,Vladut s-a nascut in data de 13 martie 2008.  La varsta de 3 ani si 5 luni, in data de 29 iulie 
i-a fost descoperita o tumoare in spatele mandibulei cu extensie endocraniana.
 In luna august a fost diagnosticat cu rambdomisarcom embrionar stadiul IV, tumoare maligna cu metastaze.
 Cum a inceput totul? In luna iulie 2011 datorita unor raceli repetate de-a lungul a 2 luni, diagnosticate ca si bronsite alergice l-am dus la mare pentru aerosoli in speranta ca il vor ajuta si se va face in sfarsit bine. De cand am plecat dimineata spre mare la Neptun si pana seara a dormit in continuu, noaptea la fel si abia s-a trezit a doua zi pe la amiaza tremurand. Am chemat ambulanta si l-am dus la Mangalia unde ni s-a spus ca e netratat si i-a dat antibiotice cu steroizi. Dupa 3 zile de tratament am observat o miscare ciudata la ochiul stang care semana cu un starbism dar nu ne-am facut probleme foarte mari. Am zis ca dupa ce mergem acasa il vom duce la un oftamolog.
 Ajunsi acasa, in saptamana urmatoare, joia dimineata, in data de 28 iulie au inceput amandoi ochisorii sa se miste necontrolat. L-am luat si am fugit cu el la spital, de unde a fost  trimis de urgenta a doua zi la RMN unde am primit terifianta veste: o tumoare de 5 cm in spatele mandibulei cu extensie endocraniana.
In data de 5 august a fost operat pentru a i se reduce tumoarea care apasa pe nervul 5 din sistemul nervos central, deoarece era un risc foarte mare sa paralizeze. Miscarea neregulata a ochilor a aparut din cauza ca tumoarea apasa pe acel nerv. De ce si acele raceli repetate diagnosticate ca si bronsite alergice? Din cauza ca tumoarea apasa  si pe gat ingustand caile respiratorii.
 Partea din tumoare extrasa a fost folosita pentru biopsie, urmand a fi diagnosticat cu rabdomiosarcom. In urma altor analize si a punctiei lombare care au relevat faptul ca are metastaze atat in coloana cat si in oase in diferite parti ale corpului  a fost diagnosticat cu RABDOMIOSARCOMA EMBRIONAR STADIUL 4.,,
 
 Cine doreste sa ii fie alaturi si sa il sustina pentru cheltuielile medicale o poate face prin urmatoarele modalitati:
 Donatie:
 Titular conturi: 
Vaida Camelia Daniela 
 CNP 2791007311240
  
Banca Transilvania Oradea
Cont lei: RO04 BTRL 0050 1201 9931 62XX
  
BCR Jibou
Cont lei: RO57 RNCB  0318 0263 9714 0001
 Cont Euro: RO33 RNCB 0218 0263 9714 0001
SWIFT RNCB RO BU
 TELEX 11994
  
 Donatie sau sponsorizare
 Asociatia ProEgal
 Cont Lei
 RO20 BTRL 0050 1205 K937 20XX
 Banca Transilvania Sucursala Oradea
 
 VLADUT ARE NEVOIE DE  30.000 DE EURO PENTRU URMATOARELE 2 LUNI IN ELVETIA.
Pana la data de 17.11.2011 s-au strans   13.226 EURO.
 Va rugam, ajuta-l pe Vladut!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu