joi, 17 noiembrie 2011

Vinete umplute cu sunca si mozzarella pane



Reteta am luat-o de la Daniela careia i multumesc , au  fost super delicioase, fetele au fost incantate, cea mare  a zis sa mai fac si sotului i-a placut, el i cel mai mofturos la mancare . Sper sa nu te superi Daniela, eu am adaptat reteta dupa ce am avut in casa si am renuntat sa mai adaug frunze de patrunjel , fiinca i-am servit cu cartofi natur cu mult patrunjel, si daca mai puneam si in vinete erau  deja comentarii :), nu prea le place verdeata, dar cateodata le conving sa pape tor, iar cateodata nu.  Am facut reteta , tot spre sfarsitul lunii septembrie, cred , nu mai tin minte exact, dar pentru cei care doresc sa faca, se gasesc si acuma, putin mai scumpe dar se merita sa incercati. 
Pentru cei care tin post , se pot face doar pane  fara ou doar in pesmet sau umplute cu ciuperci, eu zic ca ar merge de minune, am sa incerc si varianta aceasta:)
 INGREDIENTE: 
 1 vanata mare
 150 gr sunca Praga
 125 gr Mozzarella
 2-3 oua
 sare, piper
 boia de ardei dulce
 80 gr faina
  100 gr pesmet
 1 kg cartofi
 frunze de patrunjel  verde
 Cum se procedeaza, eu am curatat vanata de coaja, motivul banuit, am mofturosi :) se taie felii cca 2 mm,  eu am taiat felii rotunde, apoi se sareaza , sa iasa amareala din ele (se lasa vreo 15 min), apoi se spala si se sterg putin. Feliile  de sunca le-am taiat in patru ca sa incapa intre feliile de vinete,  iar mozzarella in felii. Am  condimentat iar feliile de vinete cu sare, piper si boia de ardei si am potrivit feliile de vinete sa fie egale. Am asezat o felie de sunca si una de mozzarella...
 ... apoi am asezat inca o felie de vanata, am prins cu grija si am dat prin faina, apoi ou batut si pesmet. Se prajesc in uleiul incins, avand grija sa se intoarca cu grija sa nu se desprinda, daca nu sunteti siguri , prindeti cu scobitori. Se scot pe un servetel de bucatarie ca sa absoarbe surplusul de ulei.
 Noi am servit cu cartofi natur si multa verdeata. Cartofii se curata si se taie dupa preferinta, eu i-am, taiat cubulete, apoi se fierb in apa cu sare. Dupa ce au fiert se strecoara de apa  si se servesc calzi, cu putina sare si verdeata .
 Pofta buna!

16 comentarii:

  1. Super idee!Sunt fan vinete si ce ai facut tu chiar imi place!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata superrr!Cred ca sunt foarte bune!
    Te pup!Alynusa

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum ma prezint la masa, mi-am pus si barbetica... Important e ca ti-au placut si nu-ti fa probleme si eu adaptez de multe ori retetele, depinde de ingredientele din frigider, nu ?! Pupici si multumesc ca ai incercat reteta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am venit intr-un suflet, poate mai prind si eu o bucatica buuuna.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Cristina, si trebuie sa-i multumim si Danielei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alynusa, ne-a placut enorm de mult! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Daniela asa este, it multumesc inca odata! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Diamar din pacate nu mai am, dar am sa fac inca o portie special pentru tine! Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. auleuuu my favorites!!!am facut vinete pane,dar combinatia asta nu am incercat-o!!cu siguranta sunt delicioase!!!!Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mihaela,incearca cu siguranta o sa-ti placa! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Fantastic arata si o idee excelenta, mai ales pentru astia mai putin carnivori, ca mine. Cordon Bleu fara carne. Sunca e suficienta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Maya si a fost foarta buna! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. eu am ratat reteta asta cand a postat-o Dana..oare cum a fost posibil sa nu o observ avand in vedere ca ingredientul principal este my love,vanata?arata super...gustul il ghicesc in timp ce salivez.pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. :))) ne-a placut tare mult Sarah, atat de mult ca o zis ai mei sa mai fac! :)

    RăspundețiȘtergere