vineri, 25 noiembrie 2011

Papricas de cartofi



Tot o mancare de post , foarte buna, :)  pe care o recomand cu drag. Nu sunt multe de spus, cred ca toata lumea stie acest fel de macare , poate difera de reteta fiecaruia,  asa ca nu o sa  mai lungesc povestile :) Oricum azi am o lene in mine  de morr :)))!!!
 1 kg de cartofi
 3 cepe albe mai mici
 3 linguri de ulei
 2 linguri de bulion
1 lingura pasta de ardei
 1 lingura boia dulce
 cateva fire de patrunjel
 sare, piper
Curatam  si spalam cartofii, ii taiem dupa plac,  curatam si  taiem ceapa marunt . Calim ceapa in  uleiul incins, dupa ce devine sticloasa,  adaugam boiaua si amestecam repede sa nu se arda. Apoi adaugam cartofii,  adaugam  sare, piper si mai lasam 2-3 min. Se acopera cu apa si se lasa la fiert. 
 Dupa ce  cartofii au fiert se pune bulionul si se lasa sa dea in clocot. Se stinge focul  si se pune patrunjelul fin tocat.
 

Se poate servi cu muraturi! Pofta buna sa aveti!






10 comentarii:

  1. Este bun si fara carnati Diamar!:)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa ceva merge de minune si fara carne!Imi place cu muraturi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. E buna, pentru ca e de post... Spun si eu ca Teo, cu un castravete, ceva muraturi alaturi, e minunata... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Teo, cand suntem in post merge si fara carne :), iar daca i cu muraturi uiti de carne :)))) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. O bunatate !! fericite de cei care tin post !! eu sunt o viciata sa ma ierte Dumnezeu !

    RăspundețiȘtergere
  6. Antonina , am o vorba ,, Cateodata nu conteaza ce bagi in gura, doar ce scoti pe gura,, nici eu nu tin postul, dar ma mai abtin sa nu scot cate una pe gura :))) la noi in familie se obisnueste sa se tina, miercuri si vineri. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Desi e o mancare simpla ,e printre favoritele mele.Si combinata cu castraveti murati se transforma in deliciu ! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Aveti dreptate Lia, si pentru mine e un deliciu! Pupici!

    RăspundețiȘtergere