vineri, 11 noiembrie 2011

Tort Alba ca Zapada si cei 7 pitici...3



Un tort cu blat de amandina, insiropat cu rom  si mouse de ciocolata.
 

27 de comentarii:

  1. foarte frumos e tortul asta!!!mi-a placea sa fie azi ziua mea :))Pupici la strengarite!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos si vesel tortul! O zi vesela si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos, si cata munca! :) sunt convinsa ca sarbatoritul a fost tare incantat:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Adela te invidiez pentru talent.
    Eu nu as reusi niciodata sa fac asa ceva . :)

    RăspundețiȘtergere
  5. MUltumesc Mihaela, am sa pup fetele din partea ta ,daca pupi strengarii din partea mea!!!! :)))))Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Lia , cu siguranta ca ati reusi! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vesel foc,o incantare pentru sarbatorit. P.S. : rulada cu ciocolata m-a omorat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru toate bunatatile pe care le prepari si care, vizitandu-ti blogul, mi-au incantat privirea si mi-au traumatizat papilele gustative :)) !

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Dan si Ionela, S eu ma omor dupa aceasta combinatie :)!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nici eu nu as reusi sa fac asa ceva , nu cred ca am atata rabdare , dar o spun si o voi mai spune si alta data , bravoooo ptr rabdarea si talentul de care dai dovada , tortul e superb !!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. minunat tortul! felicitari! afci torturi foarte frumoase ...spune-mi te rog cum pictezi desenele??

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Diana!
    In primul rand imi fac sabloane pe hartie, decupez, apoi intind pasta de fondant, asez sablonul peste si decupez dupa sablon. Apoi dau contur cu negru, personajul respectiv cu o pensula subtire,taiata putin la varf si apoi colorez cu colorant dizolvat cu alcool. Atata tot, sper sa fie de folos. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. multumesc Adela de raspuns, am inteles cum procedezi, ma intrebam daca nu intra culoarea in pasta, dar probabil alcoolul se evapora repede si nu apuca sa se inmoaie.. .pupici si de la mine!

    RăspundețiȘtergere
  15. Diana lasi putin vreo 10 min la uscat apoi colorezisi nu se patrunde. Nu se patrunde nici daca colorezi imediat, doar daca are vreo crapatura doar atunci se vede dar si acolo foarte putin! Pup!

    RăspundețiȘtergere