luni, 28 noiembrie 2011

Pui umplut cu amestec hawaian si legume la cuptor



Ce poate fi mai bun  si perfect  pentru masa de Craciun, decat un pui umplut? Parerea mea este ca este o mancare simpla si foarte buna, este preferata mea  :),  umplutura poate fi de foaaaarte multe feluri,  depinde de imaginatia si gustul fiecaruia.  Am ales cu amestec hawaian fiindca ne place orezul, fetelor le place tare mult, urmeaza sa fac cu diferite umpluturi!
 Aveti nevoie de :
 
 1 pui de 1,200-1,400 kg
 sare, piper
 piper alb
 boia dulce, boia iute de ardei
 maghiran uscat
2-3 linguri de ulei
 100 ml vin alb
 
 Pentru amestec hawaian:
 
 2 linguri orez
 1 ceapa mica
 1 ardei mic rosu
 2 linguri de mazare verde
 2 linguri porumb din conserva
2 linguri de ulei
 sare,piper

 
 Pentru garnitura de legume:
  
 500-600 gr cartofi
 5 catei de usturoi
 1 ceapa mare
 1 ardei galben
 1 ardei rosu
4-5 rosi cherry
 
 Cum procedezi, simplu, curatam si spalam bine puiul si ne ocupam de amestecul hawaian.  Curatam si tocam  legumele marunt  si calim in 2 linguri de ulei, adaugam orezul spalat si calim 2-3 min.  Turnam o cescuta de apa, condimentam si lasam sa scada apa.
 
 
 
 
Cu acest amestec umplem puiul...
 
Nu prindeti cu scobitori, de preferinta se coase cu ata de bucatarie, riscati sa iasa umplutura.
 Se condimenteaza puiul   cu  un amestec pregatit din cele amintite mai sus. Se aseaza puiul intr-un vas termorezistent, si asezam  legumele in jurul lui, taiate dupa preferinta, se toarna 2-3 linguri de ulei si vinul.




 Introducem la cuptor  si lasam cca 1 ora si jumatate, depinde de cuptorul fiecaruia. Se stropeste din cand in cand cu sos ul  format din tava.
 YumY!!!





21 de comentarii:

  1. Vai de capul meu!!!Ce bine arata si ce pofta mi-ai facut!!!!
    Te pup!Alynusa

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Alynusa, si a fost tare bun! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata extraordinar de bine si trebuie sa fi fost delicios.O saptamana placuta sa ai!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. intr-adevar merge bine pe masa de Craciun!!!si la mine in casa pe masa combinatia aceasta ar merge perfect!!Pupici tie si fetelor cochetelor!!!O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine arata ... mi-e foame, ma duc sa beau un pahar cu apa, la ora asta... Pupici si-o saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere
  6. vai ce-mi place umplutura ;) , dar nu refuz si o bucatica de carne , macar o aripioara daca a mai ramas ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa este Petronela :)! O saptamana minunata sa aveti! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ar merge , cu siguranta Mihaela! Pup strengarii ! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Daniela si eu doar apa mai beau la ora aceasta :))! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Magda , hmmm, stai sa ma gandesc, cred ca a mai ramas o aripioara :) Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine arata!!Yummy, mi-ai facut o pofta!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Licuta, te poftesc la masa! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Stii ce-mi place cel mai mult?Cum ai taiat puiul,parca asa l-ai umplut.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Hmmm ce bine miroase si ce-mi plac culorile!Mi s-a facut dor de vacanta :).

    RăspundețiȘtergere
  15. Teo eu zic ca e cel mai simplu sa tai asa , si da bine si la aspect :)! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. S-a simtit mirosul pana acolo? :)) Paradis mie imi plac mancarurile colorate, ma incanta atat la gust cat si la ascpect! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  17. mmm...super amestecul , trebuie incercat musai !

    RăspundețiȘtergere