sâmbătă, 16 aprilie 2011

Prajitura Nuga



Hmm este o prajitura ce imi place foarte mult, este colorata si are un gust excelent... 
Pentru blat aveti nevoie de:
7albusuri
2 galbenusuri
250 gr zahar
1 canita nuca taiata
1 canita rahat taiat
1 mana de stafide
4 lg de faina
2 foi napolitane
Pentru crema:
5 galbenusuri
200 gr zahar
100 ml lapte
2 lg faina/ amidon
1 pachet unt/margarina
Decor: 
50 gr ciocolata menaj
Incepem cu blatul, batem albusurile cu zaharul spuma , adaugam 2 galbenusuri, faina rand pe rand, rahatul, nuca si stafidele... se toarna intr-o tava cu hartie de copt si se coace  cca 20 min... intre timp pregatim crema, mixam galbenusurile cu zaharul, adaugam faina si laptele, ingrosam crema pe abur... se lasa crema de oua la racit, intre timp mixam  untul/margarina ... se adauga crema de oua la margarina si se mixeaza bine...
...asamblam in felul urmator, punem o foaie de napolitana, jumatate din crema, asezam blatul , punem restul de crema si asezam ultima foaie de napolitana... deasupra se pune sau se picura ciocolata topita...



9 comentarii:

  1. A..stiu prajitura asta. E buna!!!
    Dupa gustul meu as scoate rahatul afara ca nu imi place:) dar noah..asa e reteta:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu o stiam sub alta denumire, dar acum nu-mi amintesc.E tare buna iar tie ti-a iesit tare faina.
    Seara faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  3. intr-adevar i foarte buna, acuma fiecare dupa gust , nu am scos rahatul:)) fiindca imi place mult:)) pupici Bianca
    Multumesc Micule, sa va aduceti aminte si sa-mi spuneti sub ce nume stiati...asa am reteta de multa vreme , sunt vreo 7 ani de cand tot fac prajitura aceasta... o seara placuta! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am mancat, dar nu facuta de mine....si mi-a placut tare mult ....in special ca are toate combinatiile astea de nuca, rahat, stafide...
    O bunatate!!! Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nekem is van egy hasonló receptem , nagyon finom!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nely, i o prajitura foarte buna, daca va place combinatia de nuca, rahat si stafide. duminica frumoasa sa aveti! pupici!
    Angi nagyon szeretem, es nagyon finom! Kellemes vasarnapot kivanok!

    RăspundețiȘtergere
  7. Waw, cat de bine arata! O prajitura pe gustul meu.

    RăspundețiȘtergere
  8. SI EU FAC PRAJITURA ASTA E F. DELICIOASA SI O AM CU DENUMIREA DE,, PRAJITURA REGALA"

    RăspundețiȘtergere