joi, 21 aprilie 2011

Ciuperci umplute cu piept de pui


Pentru ingrediente avem nevoie de:
ciuperci
200 gr piept de pui
1 ceapa verde
1/2 ardei capia rosu
1 rosie
sare, piper, boia de ardei
ulei
cascaval



Curatam ciupercile, taiem coziile si tocam marunt, taiem legumele si pieptul de pui marunt.  Intr-o tigaie punem pieptul de pui la prajit in ulei, condimentam si lasam 2-3 minute, adaugam ceapa verde, lasam un minut sa se caleasca pe urma adaugam  ardeiul, coziile de la ciuperci, rosia si lasam pe foc mediu sa scada. Intr-o tava punem hartie de copt, ungem cu unt sau ulei si asezam ciupercile, punem din compozitia de carne si legume. Introducem la cuptor cca 20 min, se scoate tava si se pune cascaval taiat feliute mai subtiri peste ciuperci, se mai lasa la cuptor pana ce se topeste cascavalul.






Este un aperitiv delicios. POFTA BUNA!




8 comentarii:

  1. Yamy yamy...ce pofta mi-ai facut./..

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Alexandrina, asemenea! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. yamy si eu, ca tare bine arata,sigur o sa incerc reteta,multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Incearca Crina este foarte buna si merci de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  5. Le-am facut Adela,foarte,foarte bune chiar daca mie nu mi-au iesit asa aspectuaose(n-am avut cascaval si am pus branza,iar muschii ei n-au vrut sa se topeasca asa frumos cum a facut cascavalul tau),dar sigur voi repeta reteta.Multumim!!!!

    RăspundețiȘtergere