sâmbătă, 30 aprilie 2011

Salata de pui

 
Hai sa nu o numim Salata de boeuf  fiindca nu e, i o diferenta intre, sa o numim Salata de pui... Pentru ingrediente avem nevoie:
carne de pui (piept, pulpe)
3-4 morcovi
2-3 radacini de patrunjel
1/2 telina mica
1 cutie mazare mica
2-3 castraveciori murati
sare, piper
maioneza din 2 galbenusuri
Fierbem carnea si legumele, eu am avut gata fierte din supa de pui, dam prin razatoarea mare toate legumele, taiem marunt carnea, castraveciorii... punem toate ingredientele impreuna, condimentam si adaugam maioneza facuta  din 2 galbenusuri... asta este salata , ornam dupa preferinta, eu am facut in forma de puisor, am lasat o lingura de maioneza pentru ornat si cateva fasii de morcov...
POFTA BUNA!


14 comentarii:

  1. Salata ca salata..decorul...minunat:)
    Faina ideea.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos arata puiul, cred ca au fost tare incantate fetele tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. da Livia, au fost incantate! Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelenta ideea, foarte frumos puiul!

    RăspundețiȘtergere
  5. da asa se spune si pe la noi dar nu o poti numi fiindca salata de boeuf este cu carne de vita de unde si numirea anonim... o zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. salata boeuf se face cu ce carne iti place, nu neaparat cu o anumita carne

    RăspundețiȘtergere