luni, 11 aprilie 2011

Prajitura cu fulgi de ciocolata si visine

 

Pentru blat aveti nevoie de: 
5 oua 
5 lg apa
8 lg zahar
50 gr fulgi ciocolata sau ciocolata razuita
1 lingurita praf de copt
5 lg faina
Pentru crema:
3 oua
4 lg zahar
100 ml frisca vegetala (eu am folosit Meggle)
150-200 gr visine din compot
Sirop:
zeama din compot de visine
Decor:
ciocolata
Am batut albusurile cu apa si zaharul spuma, am adaugat galbenusurile si praful de copt, am mai batut putin... am adaugat ciocolata si rand pe rand faina... am copt intr-o tava de 28/34 cu hartie de copt cca 30 min... intre timp am pregatit crema... se bat ouale cu zaharul pe abur pana ce se ingroasa, batem si frisca,  cand sa racit crema de oua, adaugam la frisca... adaugam  visinele si amestecam cu o paleta...
 
...insiropam blatul cu zeama de visine si punem crema deasupra... eu am ondulat cu o lingurita crema si am ornat cu rulouri de ciocolata facut cu cutitul...
 


7 comentarii:

  1. Arata super...am retinut reteta poate o sa o incerc si eu de sarbatori!

    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. arata minunat! cred ca este super delicioasa! o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci Violette! incerca cu incredere este o prajitura buna... o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. daaaa,ce pofta me-ai facut!Chiar as manca ceva bun!Arata tare bine!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt innebunita dupa prajiturile cu visine!!!...iar a ta arata foarte bine!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere