joi, 28 aprilie 2011

Drob de pui

Dupa cum v-am promis voi posta retetele ce am gatit de Paste si am sa incep cu drobul de pui. Am tot vazut pe alte bloguri si m-am gandit sa va arat varianta mea.
Pentru ingrediente avem nevoie de:
1/2 kg ficat de pui
1/2 kg inimi si batuci de pui (pipote)
5 oua fierte
1 ou
1 ceapa verde
frunze de patrunjel
1 catel usturoi
sare, piper, boia de ardei iute
maghiran uscat
Punem la fiert intr-o oala cu apa si sare inimi si batuci, cand sunt fierte adaugam si ficatei, lasam sa fiarba in continuare.  Cand sunt fierte maruntaiele se scot si se toaca . Adaugam cca 100 ml zeama in care au fiert maruntaiele, condimentam, adaugam ceapa  si frunza de patrunjel, usturoiul pisat , maghiranul si oul crud, se amesteca bine. Intr-o tava de chec punem hartie de copt, asezam 1/3 din amestecul de maruntaie, asezam ouale fierte in mijlocul tavi si turnam restul din compozitie...

Introducem tava in cuptor cca 30-40 min pana ce prinde o crusta rumena deasupra.




POFTA BUNA!!!!



5 comentarii:

  1. Foarte bine arata! Eu o fac putin altfel, dar si a ta cred ca a fost foarte buna! Apropo ce inseamna "batuci de pui" ?

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) pipote Livia, la noi asa se spune , incearca si varianta asta cu siguranta iti va placia... Oseara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine.E favoritul meu.Am prestat si eu de Paste.Un weekend frumos.

    RăspundețiȘtergere