vineri, 8 aprilie 2011

Pui pe sticla



Avem nevoie de:
un pui de 1,2- 1,3 kg
sare, piper negru si alb, boia de ardei dulce,
boia de ardei iute, maghiran, putin coriandru.
Pentru garnitura:
1 kg cartofi
1 ceapa mare
3-4 catei de usturoi
ulei
sare, piper
 Curatam si spalam bine puiul, punem apa intr-o sticla... tragem puiul pe sticla si condimentam , asezam sticla in centrul unei tavi si in jurul sticlei asezam cartofii taiati... eu i-am taiat pe fasii mai groase, am taiat ceapa in sase si usturoiul l-am tocat  marunt, am turnat cca 150 ml ulei in tava si am introdus tava la cuptor... din cand in cand stropeam puiul cu ulei... 
... cand i gata puiul se feliaza si se serveste alaturi de cartofi, se poate stropii puiul cu lamaie spre final, eu am ornat cu feliute de lamaie mai uscate... le-am taiat cu cateva zile in urma si am lasat la uscat...


7 comentarii: