vineri, 1 aprilie 2011

Prajitura cu doua creme si jeleu visine

 


Daca tot vin sarbatorile am sa postez mai multe retete de prajitura, sa aveti de unde alege...cui i place branzica, i o prajitura  buna de sarbatori...de mult timp am in imaginatia mea acesta prajitura dar m-am pus pe treaba si am facut-o...prima data m-am speriat cand am taiat-o, fiindca jeleul aluneca de pe crema dar nici nu am avut rabdare sa las mai mult in frigider... a doua zi a fost perfecta...pentru blat avem nevoie de:
5 oua
5 lg zahar
30 ml ulei
2 lg cacao
5 lg faina
1 praf de copt
crema1:
300 gr branza de vaci 
3-4 lg zahar
150 ml frisca
crema2:
1 budinca vanilie
400 ml lapte
3-4 lg zahar
50 ml frisca
jeleu:
 1 plic tort jelee rosu
2 lg zahar
250 ml zeama visine din compot
decor:
50 ml frisca 
visine din compot
Batem albusurile cu zaharul spuma, adaugam galbenusurile si praful de copt,mai batem umpic... adaugam uleiul, apoi cacao si faina rand pe rand...coacem intr-o tava cu hartie de copt la foc potrivit... intre timp preparam budinca si o racim , batem fisca... branza o mixam cu zaharul si adaugam 150 ml frisca batuta... la budinca adaugam 50 ml frisca batuta...
...scoatem blatul si lasam la racit... asamblam in felul urmator:  asezam blatul, turnam crema de branza, nivelam... punem si crema de budinca si nivelam iar deasupra la budinca turnam si jeleul de visine preparat dupa instructiunile de pe plic...
... eu dupa cum spuneam nu am avut rabdare si dupa  2 ore am taiat-o, recomand sa lasati mai multe ore, a 2-a zi am taiat-o perfect si  nu mai aluneca jeleul ...deasupra spritam frisca si ornam cu visine sau dupa fantezia fiecaruia...

6 comentarii:

  1. Ce bine arata prajitura , cred ca-i foarte gustoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, cui i place branzica de vaci, i o prajitura buna...

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata superrr...cred ca e delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. da este delicioasa... spun eu, fiindca imi place foarte mult branza de vaci...multumesc de vizita! o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Moammmma cum arata.Superba, felicitari.Sunt sigura ca e excelenta si la gust.
    Sa ai un weekend minunat.

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc Micule sunteti o dulce ca de obicei...multumesc asemenea!

    RăspundețiȘtergere