joi, 7 aprilie 2011

Tort din clatite

 


Am hotarat sa fac niste clatite cu dulceata de prune dar a iesit un tort yumy! ... a durat ceva timp pana l-am terminat dar a meritat, recomand sa incercati, va fi un desert delicios, garantat!!

Pentru 15 clatite aveti nevoie de:

2 oua
2 lg zahar
 1 praf de sare
200 gr faina
300 ml apa
1 borcande  mic de dulceata de prune ( la alegere) 

Pentru crema de vanilie:

1 budinca vanilie
5 lg zahar
400 ml lapte
50 ml frisca 

Pentru ornat:

150 ml frisca
ciocolata menaj

Incepem cu clatitele, necesita mai mult timp, batem ouale cu zaharul si praful de sare,adaugam putina apa, da cum ati auzit apa, nu minerala , am vrut sa iasa clatite mai subtiri, incercati sunt excelente si asa, adaugam faina, amestecam cu  telul sa nu faca cocoloase, mai adaugam putina apa, apoi iar faina , pana ce epuizam  toate ingredientele. Amestecati cu telul bine sa nu faca cocoloase sau chiar sa mixati, am facut clatitele intr-o tigaie cu diametrul 18, deci clatite mai micute, le-am uns bine cu gem, asa sa nu iasa afara, cca 1 lg mare de dulceata si le-am rulat, am procedat asa cu toate clatitele. Am folosit dulceata de prune, pentru ca este mai acrisor si cu crema de vanilie merge de minune...








Am preparat budinca, am batut frisca si le-am amestecat. Intr-o oala mai mica sau bol de plastic, cum am folosit eu, punem folie alimentara si asezam  un rand de clatite, in nr de 5 aliniate frumos una langa cealalalta, punem jumatate din crema, asezam iar un rand de clatite dar invers pe diagonala, sa nu fie ca randul celalat asezat, ca o tabla de sah. Punem a 2-a parte de crema, asezam un rand de 5 clatite tot invers, fata de calalalt rand, racim 1 ora apoi scoatem si rasturnam pe o farfurie, ornam cu 150 ml frisca batuta si rulouri mici de ciocolata pe care le-am facut cu cutitul din ciocolata menaj, sau dupa preferinta...











10 comentarii:

  1. Wooow...cum sa poti rezista la asa ceva?!!!!! ...asta chiar trebuie incercat!!!
    Tocmai am sa postez si eu clatitele mele umplute, dar care sunt facute mai...acum luni bune...ca deh au ramas uitate pe acolo.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. yummy, yummy tortul... si ce bun trebuie sa fie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Nely! Asemenea!
    Da violette merita incercata ! O zi buna!
    Cristina, cui i plac clatitele este foarte buna...O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. delicios! oauuu cum arata!

    RăspundețiȘtergere
  5. uitati-va putin la ingredientele budincii de vanilie si ve-ti vedea numai chimicale. va otraviti pe voi si pe copii vostri cu mana voastra. mai bine o preparati in casa cu ingrediente mai sanatoase

    RăspundețiȘtergere
  6. anonim daca stai sa te uiti la toate produsele din magazine ajungi sa nu mai mananci nimic, fiinca cam toate contin E-uri

    RăspundețiȘtergere
  7. si daca toate contin E-uri si stii ca nu sunt bune cu toate acestea le mananci cu buna stiinta? si mai grav le dai si copiilor tai?
    si eventual te mai si miri pe urma ca se imbolnaveste?

    RăspundețiȘtergere
  8. anonim e invidioasa pe adela deoarece gateste foarte bine si ce s-a gandit , hai sa pun niste strambe, asta inseamna capitalism din pacate EURI ............si alte chesti mai nasoale decat in comunism, bani mai multi standard de viata mai ridicat , asa ca anonim recomandarea mea e sa emigrezi intr-ö tara comunista.eu sunt anonim2

    RăspundețiȘtergere
  9. :))) Anonim 2 nu prea am dat importanta d-nei sau d-nului, fiinca cred ca ajungeam la cearta si de acea nu am mai continuat. Oricum mai sunt asemenea persoane. Si chiar ma uit pe plicuri , la ce consum, eu folosesc dr Oetker si nu am vazut sa scrie nici un fel de continut E. Poate nu am vazut eu bine!!! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere