luni, 18 aprilie 2011

Ciorba de salatute si mamaliga cu branza si smantana

 


Daca tot am adunat salatute Duminica din padure am facut ciorbica promisa , alaturi de mamaliga cu branza si smantana din belsug... ne-am ospatat bine de tot, am crezut ca nu ma ridic de la masa  :))
... salatutele adunate si curatate am crezut ca nu mai gat de curatat...:d
Pentru ciorbica noastra  avem nevoie de:
bineinteles salatute de padure
1 l apa (am folosit eu pt cantitatea de salatute)
2 lg ulei
1 catel usturoi
1 lingurita boia de ardei dulce
sare, knorr delicat
1 ou
100 ml smantana de 25%
1 lg de otet
Am calit 1/2 de min usturoiul in ulei ,am pus boia de ardei dulce si am turnat 1 l apa peste ... am lasat sa dea in clocot si am pus salatutele, am sarat si am pus putin knorr delicat ... nu trebuiesc fierte doar vreo 10 min... am lasat deoparte , am batut oul, am adaugat smantana si am adaugat in ciorbica... am mai adaugat 1 lg de otet...si a iesit...
Pentru mamaliga cu branza si smantana am folosit urmatoarele ingrediente:
1 l apa
250 gr faina de malai grisata
sare
300 gr branza framantata de vacuta
ulei
150 ml smantana de 25 %
Am pus apa cu sare  la fiert ,  cand da in clocot se adauga faina de malai si se amesteca cu un tel sa nu faca cocoloase...asamblam in felul urmator: punem intr-o cratita putin ulei , punem un rand de mamaliga,  unul de branza, iar mamaliga , branza si ultimul strat de mamaliga... se poate introduce la cuptor sau pe abur sau chiar pe ochiul de la aragaz se lasa vreo 10 min... 
...se serveste cu smantana din belsug...
... si bineinteles  alaturi de o farfurie de ciorbica de salatute...


6 comentarii:

  1. Foarte...foarte bun!!!! in special mamaliguta cu branza si smantana!!!!! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salatuta asta nu este macrisul?Nu am facut cam de mult o ciorba de salata,iar cu ce zici tu,salatuta,nu am incercat!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Noi stim de denumirea asta salatute de padure iar gustul este excelent, parerea mea, la gust zic ca este intre salata si spanac... asemenea Janet!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iui..as veni si eu la portie...de ce nu m-ai chemat?:))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Bianca, de stiam ca iti place asa de mult te chemam :))... cand mai fac te chem cu cea mai mare placere!:)

    RăspundețiȘtergere