miercuri, 28 decembrie 2011

Oua umplute cu pasta de sunca



Am zis sa incerc si altfel de oua umplute, de mult timp este in mintea mea si am zis ca a venit momentul iar aceasta mi-a placut tare mult. Ma gandeam ca nu o sa-i placa sotului, lui  ii plac tare mult ouale, dar a fost foarte multumit si a mancat  cu pofta :)
Recomand sa incercati de revelion, daca va plac, acuma ornatul las la aprecierea voastra, eu am optat pentru un ornat simplu.
 Ingrediente:
 10 oua
 120 gr sunca presata de pui (atata am avut)
 80 gr unt
 sare, piper
 Pentru sos maioneza:
 2 galbenusuri
 1 lingura mustar
 150-200 ml ulei
 200 gr smantana
 Decor:
paprika
 In primul rand fierbeti ouale, in apa clocotita cca 10-15 minute, sa fie tari. Taieti ouale pe diagonala, in doua si scoateti galbenusurile. Sunca de pui se pune intr-un blender si se paseaza ca pe o pasta. Apoi adaugam galbenusurile, untul si condimentele. Se paseaza in continuare, pana ce devine ca  pasta. Eu am pus pasta intr-un  pos si am umplut fiecare ou in parte.
 
 
Pentru sosul maioneza, galbenusurile se freaca cu mustarul apoi treptat se adauga uleiul. Eu amestec cu lingura de lemn, nu mixez maioneza niciodata.  Apoi adaugam smantana si amestecam cu grija. Se poate servi separat de oua sau asezati ouale peste sosul maioneza. ( eu am asezat peste)
 
 
Pentru un aspect placut presarati putina paprika .
  Enjoy!!!
 
 


 

20 de comentarii:

  1. Super! Alexutul meu e mare fan oua umplute. Bine, le prefera pe cele cu pateu dar cred ca nici pe acestea nu le-ar refuza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Preferataele familiei mele...si eu le fac pentru masa de revelion...
    Reteta ta e interesanta si cred ca foarte buna!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Apetisante,ced ca fac si eu de revelion!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Yummy!!!Imi plac mult ouale umplute!!!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina, si eu de obicei fac cu pateu, dar am zis sa incerc si altceva si a iesit un rzultat excelent, ne-a placut tare mult! Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alynusa de mult imi coace mintea aceasta reteta si chiar a fost una reusita!! :) Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Flory chiar ma gandeam sa mai fac o tura dar cu alta umplutura de data aceasta! :) Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu tot ptr maine seara voi incerca si aceasta reteta , cea cu pate a cam devenit banala .
    Un an bun sa ai si spor la bucatarit , spre inspiratia noastra .
    La multi ani !
    Diana

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Diana! La multi ani fericiti si numai impliniri in 2012!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Noul An 2012 să -ti aducă sanatate,noroc, realizări pe toate planurile,
    bucurii, prietenie, fericire, speranţa unui nou început, energia necesară pentru a-ti împlini toate dorinţele şi înţelepciunea de a aprecia fiecare zi prin micile bucurii pe care le oferă.
    La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere