marți, 13 decembrie 2011

Supa de vita cu taitei



Este supica preferata a fetelor, de pui sau de vita , nu conteaza, doar taitei si galuste sa fie :)) !!!
 Si cred ca are la cine sa  semene, la mamica lor:)))) si mie imi place tare mult, in mod special aceasta, de vita.
 Ingredientele sunt aceleasi ca si la supa de pui, sau depinde de gustul fiecaruia.
 Eu am pus mai multe legume sa fac si o salata de boeuf si a iesit o supa delicioasa:
400 gr rasol vita
 500 gr pulpa de vita
 1/2 kg morcovi
 1 pastarnac
 1 patrunjel
 1 ardei galben mic
 1 gogosar verde (optional)
 1 ceapa
 1 catel de usturoi
 sare
 piper boabe
 frunze de patrunjel verde
 taitei pentru supa
 Am spalat putin carnea si am dat la fiert intr-o oala cu presiune (fierbe mai repede si isi pastreaza aromele ) in apa cu sare cca 30 min. Intre timp am curatat legumele si am taiat  in doua pe diagonala ardei iar radacinoasele le-am lasat intregi, apoi am dat la fiert in supa. Am mai adaugat  boabe de piper si am lasat pana ce a fiert carnea, inca o ora.
 
 
 
Dupa ce a fiert carnea, am luat de pe foc si am lasat 30 min sa se limpezeasca, apoi am strecurat. 
 Daca aveti taitei de acasa recomand sa fierbeti in supa, isi pastreaza gustul  si e supa mai buna, nu sunt fainosi ca si cei cumparati. Daca aveti taitei cumparati, fierbeti separat si   clatiti sub un jet de apa rece, apoi adaugati in supa.


Serviti cu patrunjel verde, presarat la urma si piper proaspat rasnit!!!
 
 

Pofta buna!!!

8 comentarii: