joi, 8 decembrie 2011

Costita cu bacon, rosii si cascaval



O mancare de cinste!! V-o recomand cu drag! Am sa trec direct la treaba, fiindca ma asteapta o groaza de lucru, am sa las povestile si las pozele sa va vorbeasca :))!
Ingrediente pentru 4 persoane:
 800 gr cartofi
8 bucati de costita de porc
 2 rosii mijlocii
 150 gr cascaval
 4 linguri ulei
 100 ml vin alb
 100 gr bacon
 2 fire patrunjel verde
 sare, piper
 Fierbem cartofii tot cu coaja, in apa clocotita cu sare.   Costitele de porc se sareaza si se pipereaza foarte putin. Taiem rondele rosiile si radem cascavalul.
 Costitele le prajim foarte putin in ulei, cate 3 minute pe fiecare parte, apoi turnam vinul si lasam sa dea intr-un clocot.
 Tapetam un vas termorezistent cu felii de bacon. Dupa ce au fiert cartofii, se curata de coaja si se taie rondele. Se aseaza cartofii taiati  peste bacon, se sareaza si se pipereaza  foarte putin si asezam bucatile de costita. Asezam deasupra feliile de rosii si  se sareaza foarte putin si ele, apoi turnam  tot sosul in care a fiert carnea. Se introduce in cuptorul incins cca 25-30 min.
 
 

Dupa acea se scoate vasul, se presara cu cascaval ras si se mai introduce la coptor pana ce se topeste cascavalul.
 
 

 
Se serveste cald, presarat cu patrunjel verde tocat!! Pofta buna!!!

 

 




14 comentarii:

  1. Imi place reteta ta! Radu al meu ar fi incantat, mai ales ca mai mult peste si legume a mancat in ultima vreme :P

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand foarte aspectuos si cred ca si foarte bun in combinatia asta!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte apetisant.Cascavalul acela topit m-a dat gata.Pupicei multi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata grozav si e absolut pe placul meu!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Diana ma bucur ca iti place, atunci cu siguranta o sa-i placa si la Radu :)! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Teo, multumesc! O combinatie reusita!! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dia, multumesc! Mie imi pare rau ca nu am pus mai mult cascaval! :)) Pupici multi!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Flory ma bucur caii pe placul tau! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. oho..ce bine va omeniti voi la Ludus:)) Ia trimite si la mine o bucata.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. :)))) Bianca , iti trimit cu mare placere, sau poate iti voi aduce chiar eu saptamana ce vine, cand voi merge la Mures!! Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere