luni, 12 decembrie 2011

Ficatei in bacon



Sotul meu nu prea este incantat de ficatei, se stramba din nas, in schimb noi fetele da!!! De aceea incerc sa includ  si sa-l conving si  pe el sa manance, altfel gatit decat  sote sau cu ceapa, ma rog!!!  De la un timp incoace , am tot gatit altfel, am facut in rulada,  pateu si in bacon, asa o zis ca mai merge! :)) Este un aperitiv excelent,  atat cald cat si rece, langa o garnituara sau pe un platou cu aperitive,  pe masa noastra de Craciun!
 Ingrdiente:
 1/2 kg ficatei de pui
 100 gr bacon crud-uscat
 sare, piper
1 ligurita boia de ardei 
2-3 linguri ulei
 Este foarte simplu de facut si usor de mancat :)))), se fierb ficatei in apa, dupa fierbere se scot si se lasa la racit. Nu se adauga sare fiindca se intaresc. Ii condimentam cu sare si piper. Se ia o felie, doua de bacon , se aseaza ficatelul si se ruleaza, apoi se prinde cu o scobitoare sa nu se desfaca la prajit. Se incinge uleiul si se  prajesc , intorcand pe fiecare parte, pana ce se rumenesc. Se scot pe un servetel de bucatarie, sa absoarbe uleiul si se servesc! 
 
 
 Daca doriti sa evitati prajitul, se pun ficatei intr-o tava cu hartie de copt, ii stropim putin cu ulei si introducem tava la cuptor pana ce se rumenesc, sunt excelenti si asa.
 



26 de comentarii:

  1. arata tare tare bine, am tot zis ca fac si eu, pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Egy otthoni, zilahi lagziban ettem ilyet, azóta én is kipróbáltam. Nagyon szeretem! Örülök a receptnek, mert saját fejem után csináltam, s kicsit kemény lett.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gerdi , a majat nem sozzak fozes kozben mert megkemenyszik, csak azutan! Akkar milyen maj legyen!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine spus ca e usor de mancat:)) Eu acum ii mananc din priviri ;)) Foooarte bine arata! Pupici :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Dia, ne plac tare mult , pregatiti asa! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Maya si gustul pe masura! :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am mai facut demult ..sunt minunati.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte ,foarte gustosi!!!!Eu am pregatit si cu cascaval, sunt deosebiti.Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  9. Na uite Maria mai facut curioasa cu cascaval! In ce fel pregatesti?! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Licuta, pentru tine cum sa nu mai fie?!! Este si te servesc cu drag!! Pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred ca a fost bataie la masa!Arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Haplea!! EE nu chiar bataie dar ne-a placut tare mult :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Un aperitiv perfect !
    Foarte apreciat de mari si mici. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cristina incearca, este tare buna! Pupici!

    RăspundețiȘtergere