duminică, 18 decembrie 2011

Tort cu minge de fotbal



Pe data de 11  a fost ziua surori mele si pe data de 13  al cumnatului meu, le urez multa sanatate fericire si  fericire si ii pupacesc cu drag! Eu zic ca nu este tarziu avand in vedere ca i-am sarbatorit azi in familie, saptamana trecuta i-am sarbatortit alaturi de cativa prieteni. In concluzie o tin in chef de o saptamana :))) si bineinteles  am facut si un tort, dar a fost saptamana trecuta:))) eu o postez doar acum :) . Anul acesta am facut o tema cu fotbal, cumnatul este fan Steaua, sora mea a ales sa fac o minge si sa fie neaparat emblema Stelei, iar ca echipa adversa am ales o echipa de femei, de fotbal, care sa o reprezinte pe sora mea, dupa cum observati scorul este  varsta lor. Totusi cumnatul meu se bucura ca este la ,, scor ,,  in favoarea lui :)))
 
 
Tortul a avut blat simplu, insiropat cu suc de compot de piersici, mouse de ciocolata si mouse de piersici. Compozitia la minge este blat si biscuiti cu restul de creme, toate amestecate la un loc.


 Si sectiunea...

 

8 comentarii:

  1. la multi ani cumnatului si surorii tale. Frumos tort le-ai pregatit!! Felicitari.
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Igazi ötletes torta, mindkettőjüknek szólt így:)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani,sa-ti traiasca sanatosi!Cat despre torturi,nu ma mai uit:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Super tortul!La multi ani sarbatoritilor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-as dori sa ajung si eu vreodata sa fac astfel de minunatii.
    Este superb ceea ce faceti!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. un tort superb si greu de realizat; ma refer la minge la sectiunile respective

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru aprecieri si de urari!
    Fancy, am facut-o din blat simplu din 4 oua, am rupt in bucati blatul si am amestecat cu o jumatate de pachet de bisciuti, tot rupt si cu cremele ramase de la tort. Am dat forma rotunda si am dat la frigider vreo 2 ore. Apoi am acoperit cu pasta alba si am trasat cu cutitul forma de hexagon si am lipit fondant negru. Am incercat sa lipesc pe bucati dar este mai dificil si nu mi-a permis timpul si am renuntat. Dar voi incerca si asa! Sper sa-ti fie de folos! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere